بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
مدیرعامل پتروشیمی ایلام در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

هزینه ۵۲ میلیون یورویی واحد SRU ایلام

واحد SRU تاکنون مبلغ ۵۲ میلیون یورو با ۲۲۱ میلیارد تومان هزینه داشته که تمامی مراحل آماده سازی و راه اندازی تست شده و در حالت استندبای قرار گرفته که برای واحد الفین استفاده شود.
کد خبر : ۲۱۴۴۴۲
هزینه ۵۲ میلیارد یورویی واحد SRU ایلام
 
حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام به بورس‌نیوز گفت: از جمله واحد‌های پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی از شهریور ماه می‌توان به واحد SRU اشاره داشت و بخشی از پیش نیاز برای رساندن خوراک الفین به اسپک مورد نیاز آماده سازی شده است.

وی در خصوص هزینه‌های این واحد اظهار کرد: واحد SRU تاکنون مبلغ ۵۲ میلیون یورو با ۲۲۱ میلیارد تومان هزینه داشته که تمامی مراحل آماده سازی و راه اندازی تست شده و در حالت استندبای قرار گرفته که برای واحد الفین استفاده شود.

نجفی هزینه‌های صورت گرفته برای واحد الفین را ۷۰۹ میلیون یورو با ۱۴۷۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال جدید واحد باید راه اندازی شده و در سرویس قرار گیرد.

وی در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای سال جدید افزود: در خصوص واحد‌های پایین دستی که در استان موجب رشد اقتصادی و کارآفرینی می‌شود طرح‌هایی آماده شده که بعد از راه اندازی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در خصوص ورود به بازار سرمایه عنوان کرد: این شرکت با شفافیت کامل آمادگی حضور را بازار سرمایه را داشته و این اتفاق در دستور کار است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

سالی پر از عرضه‌های‌اولیه، پیش‌روی اهالی بازار

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

تمرکز «پترول» در سودسازی طرح‌های پایین‌دستی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
52 میلیارد یورو یا میلیون حاجی