بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
این شرکت با رشد ۷۶درصدی خوش درخشید؛

جهش بلند «تنوین» و پایانی خوش بر سال

سال ۹۸ برای شرکت «تأمین سرمایه نوین» از نظر درآمدزایی سالی متفاوت بود و توانست در برخی زمینه‌ها کسب درآمد کند که در سال‌های قبل از آن سابقه نداشت.
کد خبر : ۲۱۴۸۳۰

جهش بلند «تنوین» و پایانی خوش بر سال ۹۸

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گزارش عملکرد اسفند ماه سال ۹۸ «تأمین سرمایه نوین» نشان از بهبود وضعیت درآمدزایی دارد.

در اسفند ماه، ۱۱۱۵ میلیارد ریال درآمد به ثبت رسید که از ماه قبل از آن، رشد حدود ۲ برابری را بیان می‌کند. بیشترین عایدی شرکت در این ماه از محل درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوق‌ها حاصل شده است.

بر این اساس، در مجموع کل سال ۹۸ «تنوین» موفق به ثبت درآمد قابل توجه ۷۸۱۴ میلیارد ریالی شد که از درآمد محقق شده سال ۹۷ رشد جالب توجه ۷۶ درصدی را به معرض نمایش می‌گذارد.

به این ترتیب، روند صعودی درآمدزایی این شرکت همچنان ادامه یافت و شتاب بیشتری به خود گرفت.

جهش بلند «تنوین» و پایانی خوش بر سال ۹۸

نکته جالب توجه این است که بیشترین درآمد شرکت در سال ۹۸ همانند سال‌های قبل از آن، از محل سود سپرده بانکی بدست آمده است. در وهله دوم، درآمد حاصل از تعهد پذیره نویسی اوراق بیشترین عایدی رای برای «تنوین» به دنبال داشت؛ محلی که در سال ۹۷ عدد صفر در برابر آن نقش بسته بود.

در صورتی که حاشیه سود خالص ۸۸ درصدی سال ۹۷ را به سال ۹۸ تعمیم دهیم، به سود خالص ۶۸۷۶ میلیارد ریالی می‌رسیم که نسبت به سود خالص سال ۹۷ افزایش ۷۶ درصدی دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر