گزارش بورس نیوز از یک انتصاب؛
انتصابی جدید با حکم وزیر اقتصاد
سید مهدی سدیدی با حکم وزیر اقتصاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کار افتادگی و پس انداز کارکنان بانکها شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از شادا، سید مهدی سدیدی با حکم وزیر اقتصاد به سمت عضو موظف هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کار افتادگی و پس انداز کارکنان بانکهای ملی و ادغام شده منصوب شد.
فرهاد دژپسند این حکم را به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این صندوق صادر کرده است.
فرهاد دژپسند این حکم را به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این صندوق صادر کرده است.
لازم به ذکر است این صندوق در شرکتهای گروه توسعه ملی، سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری امید، بیمه آسیا، سرمایه گذاری ملی ایران، سرمایه گذاری کارکنان بانکها (وسکاب) و دهها شرکت ارزنده دیگر مالکیت دارد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عملکرد نخستینماه این سرمایهگذار بررسی شد؛
خرید ۲۶۸ میلیون سهم از بانکهای ملت و صادرات
سودهای حاصل از فروش و تحقق سودی مناسب در ۶ ماهه؛
"ونیکی" و سودی که قیمتش را توجیه نمیکند
حق بیمه صادره "آسیا" ۳۲ درصد رشد کرد؛
افزایش ۲۹ درصدی خسارت پرداختی "آسیا" عملکرد نخستینماه این سرمایهگذار بررسی شد؛
خرید ۲۶۸ میلیون سهم از بانکهای ملت و صادرات
سودهای حاصل از فروش و تحقق سودی مناسب در ۶ ماهه؛
"ونیکی" و سودی که قیمتش را توجیه نمیکند
حق بیمه صادره "آسیا" ۳۲ درصد رشد کرد؛
افزایش ۲۹ درصدی خسارت پرداختی "آسیا" ارسال نظر
نظرات بینندگان
ادم ضعیف و خودرای ای است
پاسخ
اخبار روز
خبرنامه
