بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
گزارش بورس نیوز از یک انتصاب؛

انتصابی جدید با حکم وزیر اقتصاد

سید مهدی سدیدی با حکم وزیر اقتصاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کار افتادگی و پس انداز کارکنان بانک‌ها شد.  
کد خبر : ۲۱۵۱۳۲
حضور چهره خبره در صندوق کارکنان بانک
 
به گزارش بورس نیوز به نقل از شادا، سید مهدی سدیدی با حکم وزیر اقتصاد به سمت عضو موظف هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کار افتادگی و پس انداز کارکنان بانک‌های ملی و ادغام شده منصوب شد. 
فرهاد دژپسند این حکم را به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این صندوق صادر کرده است.
 
لازم به ذکر است این صندوق در شرکت‌های گروه توسعه ملی، سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری امید، بیمه آسیا، سرمایه گذاری ملی ایران، سرمایه گذاری کارکنان بانک‌ها (وسکاب) و ده‌ها شرکت ارزنده دیگر مالکیت دارد.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عملکرد نخستین‌ماه این سرمایه‌گذار بررسی شد؛
خرید ۲۶۸ میلیون سهم از بانک‌های ملت و صادرات
سود‌های حاصل از فروش و تحقق سودی مناسب در ۶ ماهه؛
"ونیکی" و سودی که قیمتش را توجیه نمی‌کند
افزایش ۲۹ درصدی خسارت پرداختی
حق بیمه صادره "آسیا" ۳۲ درصد رشد کرد؛
افزایش ۲۹ درصدی خسارت پرداختی "آسیا"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
ادم ضعیف و خودرای ای است