بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
عملکرد نخستین‌ماه این سرمایه‌گذار بررسی شد؛

خرید ۲۶۸ میلیون سهم از بانک‌های ملت و صادرات

خرید ۱۵.۸ میلیون سهم مپنا با قیمت میانگین هر سهم ۱۹.۰۳۷ ریال را می‌توان دیگر خرید مهم شرکت در فروردین ماه ذکر کرد.
کد خبر : ۲۱۶۲۷۸

نگاهی به گزارش عملکرد فروردین ماه سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم)

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بر اساس گزارش عملکرد فروردین‌ماه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی، ارزش پرتفوی بورسی این شرکت در پایان فروردین‌ماه به ۳۴هزار و ۹۰۰میلیارد ریال رسید و به این ترتیب شاهد شناسایی مبلغ مازاد ۲۴ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریالی هستیم.

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت در این ماه بیش از ۸ هزار میلیارد ریال افزایش را نشان می‌دهد؛ در این ماه شاهد خرید ۱.۴۰۰ میلیارد ریالی سهام و اوراق بهادار دیگر توسط این شرکت هستیم.

از جمله خرید‌های این شرکت در این ماه می‌توان به خرید ۴۸ میلیون سهام بانک ملت با قیمت میانگین ۹.۷۹۸ ریالی و به ارزش ۴۶۹ میلیارد ریالی هستیم. خرید ۲۲۰ میلیون سهام بانک صادرات به قیمت هر سهم ۹۰۸ ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش خرید آن را می‌توان دیگر خرید اصلی شرکت در این ماه عنوان کرد.

خرید ۱۵.۸ میلیون سهم مپنا با قیمت میانگین هر سهم ۱۹.۰۳۷ ریال را می‌توان دیگر خرید مهم شرکت در فروردین ماه ذکر کرد.

همچنین این شرکت در ماه گذشته ۱.۵۰۳ میلیارد ریال فروش سرمایه گذاری‌های خود را ثبت کرده است. این فروش منجر به شناسایی و ثبت مبلغ ۴۹۳.۷ میلیارد ریال سود شده است.

سود سهام محقق شده نیز در فروردین ماه معادل ۳۶.۶۷ میلیارد ریال ثبت و شناسایی شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بررسی این بانک با دارایی ارزی ۷میلیارد دلار؛

"وبملت" و سود عملیاتی ۹۹ هزارمیلیارد ریالی

گزارش بورس نیوز از یک انتصاب؛

انتصابی جدید با حکم وزیر اقتصاد

نگاهی به وضعیت سرمایه‌گذاری‌های این شرکت؛

ارزشی بر مثلث بورسی "وبانک"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس.اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
سلام.مجموع.خرید.۲۶۸.ملیون.سهم.از.بانکهای.ملت.وصادرات.جا.دارد.از.بانک.بورسی.بانک.تجارت.هم.نام.ببریم.این.سه.بانک.بورسی.عملکرد.تراز.مثبت.وسود.دهی.بالایی.برخوردارند.بطوریکه.بانک.ملت.با.ارایه.تراز.وامار.پایان.اسفند.۹۸.پر.رونق.ترین.درجهت.جهش.تولید.واقتصاد.وارز.اوری.بسیار.بالا.را.کسب.کرده.ودارای.دو.افزایش.سرمایه.سنگین.هم.در.شرف.انجام.دارد.ودر.کل.این.سه.بانک.بزرگترین.بانکهای.بورسی.هستند.هنوز.جای.رشد.چند.برابری.سهم.را.دارد.....وهر.سهم.وبملت.بیش.از.۵۰۰۰۰ریال.وباک.تجارت.بیشاز......۸۰۰۰ریال.وصادرات.هم....۸۰۰۰ریال.پتانیل.رشد.را.دارد.و.امیدواریم.بزودی.تسعیر.ارزی.و.ارزشیابی.املاک.دو.افزایش.سرمایه.به.اصل.سرمایه.متصل.شود.وباعث.رونق.وجهش.تولید.واقتصاد.کشور.شود.ونکته.دیکر.اینکه.زحمات.کارکنان.و.مسولین.پر.تلاش.متدین..و..امانت.دارن.مردم.را.نباید.از.نظر.دور.داشت.که.دوران.بحران.کرونا.چندین.نفر.از.این.کارکنان.صدیق.و.ایثار.گر.در.میدان...نبر.با.کرونا.و.خدمات.دهی.جان.خود.را.ایثار.شکست.کرونا.از.دست.دادند.روحشان.شاد.و.تسلیت.به.خانواده.محترمشان.و.خانواده.بزرگ.بانکها.وسلام.