بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
۱۶۱۱ ریال سود هر سهم این سیمان‌ساز به ثبت رسید؛

"سقاین" و فروش سیمان پاکتی تیپ ۲صادراتی

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی سالانه این شرکت در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۷، افزایش در حدود ۳۱.۰۰۰ تنی مجموع انواع محصولات تولیدی است.
کد خبر : ۲۱۵۱۹۰

۱۶۱۱ ریال سود هر سهم حاصل عملکرد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از افزایش سرمایه شرکت سیمان قاین و رشد قیمت سهام این شرکت به بیش از ۳۴.۰۰۰ ریال، اکنون گزارش سالانه این شرکت خبر از تحقق سودی ۱.۶۱۱ ریالی به ازای هر سهم دارد.

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی سالانه این شرکت در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۷، افزایش در حدود ۳۱.۰۰۰ تنی مجموع انواع محصولات تولیدی بوده که بخش عمده‌ای از آن به دلیل افزایش محسوس فروش سیمان پاکتی تیپ ۲ صادراتی بوده است.

بر این اساس، در حالی که شرکت سیمان قاین در سال مالی ۱۳۹۷ موفق به فروش بیش از ۷۶۰.۰۰۰ تن انواع محصولات سیمان داخلی و صادراتی شده بود، در مدت مشابه سال جاری نیز موفق به فروش ۷۹۲.۰۰۰ تن از انواع محصول داخلی و صادراتی شده است.

۱۶۱۱ ریال سود هر سهم حاصل عملکرد

با این وجود افزایش نرخ‌های فروش محصولات این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ منجر به تحقق بیش از ۱.۱۲۹ میلیارد ریال مجموع درآمد‌ها را نشان می‌دهد که این موضوع منجر به افزایش در حدود ۶۰ درصدی جمع کل درآمد‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیمان داخلی، پرچمدار فروش محصولات تولیدی در مردادماه؛

وزن کیسه‌های "سقاین" ۸۵درصد سنگین‌ شد

به واسطه شناسایی درآمد‌های ناشی از سرمایه‌گذاری رقم خورد؛

سهامداران راضی از فروش کیسه‌های تیپ ۲صادراتی "سقاین"

فروش فصل نخست شرکت به ۳۳۱ میلیارد ریال رسید؛

رشد اندک نرخ فروش سیمان داخلی "سقاین" در خرداد ماه

سهامداران این سیمان‌ساز در جریان باشند؛

«سقاین» و آنچه در سر می‌پروراند!

ارسال نظر