بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

استقبال "بورس" از دلار ۳۰ هزار تومانی

‌‌‌می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که در سال جدید عدد‌های بالاتری برای ارز رقم خواهد خورد، عدد‌های پیش بینی شده در رنج ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان قرار داشته و بازار سرمایه نیز به نوعی از آن استقبال نیز خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۵۳۰۶
استقبال
 
علی مولایی مدیرعامل کارگزاری آریانوین در بررسی بازار ارز به بورس نیوز گفت:در آخرین روز کاری سال ۹۸ بانک مرکزی و بازارگردان بازار ارز و بازارساز، نرخ دلار را در کانال ۱۴۹۰۰ تومان بست؛ هدف این بود که به لحاظ شکلی اعلام شود دلار در سال ۹۸ زیر ۱۵ هزار تومان بسته شده است.

وی ادامه داد: کاملا قابل تشخیص بود که در اولین روز کاری رسمی صرافی‌ها در سال ۹۹، قیمت تغییر خواهد کرد وآنچه در ذهن بازار ثبت شده دلار در کانال ۱۶ هزار تومانی است.

این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که در سال جدید عدد‌های بالاتری برای ارز رقم خواهد خورد، عدد‌های پیش بینی شده در رنج ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان قرار داشته و بازار سرمایه نیز به نوعی از آن استقبال نیز خواهد کرد.

مولایی ادامه داد: سهمی که در بازار سرمایه به نظر بسیاری از افراد با "حباب" معامله می‌شود، به این شکل نبوده و به اصطلاح بازار در مرحله " پیش خور" نرخ ارز و متعاقبا تورم آتی بوده و نتیجه دیدن دلار در کانال ۲۰ هزار تومانی است.

مولایی در بررسی حرکت دلار از کانال ۱۵ هزارتومان به کانال ۲۰ هزار تومانی عنوان کرد: در این حرکت صعودی شاهد رشد سی درصدی دلار هستیم به طوریکه با ورود دلار به کانال ۲۰ هزار تومان، قطعا سهم‌های ریشه دار و شرکت‌های سودده بازار این ۳۰ درصد را حداقل با ۶۰ تا ۱۰۰ درصد جبران می‌کنند. 

مدیرعامل کارگزاری آریانوین از انتظار افزایش قیمت در بازار ارز سخن گفت و افزود: "ارز" محل مناسبی برای سرمایه گذاری نبوده و همواره "بورس" در جایگاهی با مشکلات کمتر، ضریب نقدشوندگی بالاتر و بازدهی مطمئن‌تر قرار دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

گزارش‌های مثبت اجازه اصلاح طولانی را نمی‌دهد

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

هجوم جریان نقدینگی شمشیری دولبه

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

خوش بینی برای بازار‌های جهانی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

واگذاری‌های نمادین و فرمالیته بانکی‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
بیجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
میشه یکی به نعل نزنید و یکی به میخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
سلام ببین بردکان خزانهداریامریکا هنوز نفهمیدهاند دلار درایران مرده هست دلار درایران یک مرده متعفن هست وتاثیرانرا دیکردراقتصاد ایران نباید حساب کتاب کنند این بردکان دلار وخزانهداریامریکا هنوز باورندارند بت اعظمدلار فروپاشیده الان معیارهای منصفانه وعادلانه دراقتصاد دنیا شکل کرفتهاست که با تصورات بردکان خزانهداری امریکا نا اشنا وغیرقابل هضم هست درحالیکه از جو وطعم دلار روح وجسمشان مسموم کردیدهاست باورکنید دلار درا ارزشکذاری اقتصاد وجود ندارد تا ارزشکذاریهای محکمترهست دلار عرضیندارد
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۱
خودت هم فهمیدی چی نوشتی؟!
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
تو يه ....... همين و بس
ناشناس
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
نادان ارزشی با گرون شدن دلار همه اجناس ۳ برابر گرون میشن امثال تو دغدغه سیر کردن شکم یا تامین حداقل مایتاج ندارن ولی ۹۵ درصد کشور مثل من با درصد درصد افزایش نرخ دلار بدبخت تر میشن
فرهاد
Germany
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
ذوق میکنن دلارگرون میشه .فقط به فکرافزایش سرمایه خودشونن.لعنت بر...