بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

NAVدارهای بدون رشد را دریابید

ریسک‌های بازار به دلیل قیمت‌های موجود، افزایش یافته است بنابراین به سهامداران توصیه می‌شود به سراغ سهم‌های بنیادی و NAV دار (که رشد‌های آنچنانی نکرده اند) بروند.
کد خبر : ۲۱۵۸۶۹
 
افزایش ریسک بازار با قیمت‌های موجود
 
نادر جزایری مدیرعامل کارگزاری بهین پویا در ارزیابی وضعیت بازار سرمایه به بورس‌نیوز گفت: بازار در شرایط خوبی بوده و به خاطر حمایت دولت از "بورس" و سیاست‌های اقتصادی آن شرایط برای سهم‌ها استیبل است.

وی ادامه داد: ریسک‌های بازار به دلیل قیمت‌های موجود، افزایش یافته بنابراین به سهامداران توصیه می‌شود به سراغ سهم‌های بنیادی و NAV دار (که رشد‌های آنچنانی نکرده اند) بروند. 

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه‌های اولیه خاطر نشان کرد: این عرضه‌ها فرهنگ سرمایه گذاری را افزایش داده و عامل آشنایی هر چه بیشتر سهامدار را با بازار سرمایه است. 

جزایری در پایان اظهار داشت: درحال حاضر شرایط بازار با ریسک آنچنانی پیش بینی نمی‌شود، اما به سهامداران نوپا توصیه می‌شود از سهم‌هایی که رانتی شده و ریسک باالایی دارند دوری کنند.
 
به گزارش بورس نیوز،امروز شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) خواهیم بود؛ ۸درصد از این سهام جهت عرضه به سهامداران خرد و ۲ درصد نیز جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.
 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد؛

وقتی حقوقی‌ها دل به عرضه سنگین بستند

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اصلاح دیرتر، بازاری شکاک‌تر

عرضه‌های جامانده به سال۹۹ می‌رسد!

قطار "سرمایه" در انتظار عرضه‌های اولیه

ارسال نظر