بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
مدیرعامل "زشگزا" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

پوزخند دامپروری‌ها به کرونا/ افزایش سرمایه، شاید ...

شیوع کرونا هیچ تاثیری بر روند تقاضا و همچنین قیمت شیر خام دامداری های صنعتی نداشته است.
کد خبر : ۲۱۵۹۵۵

پوزخند دامپروری ها به کرونا/افزایش سرمایه؟شاید

به گزارش بورس نیوز، با شیوع کرونا فروش برخی صنایع تولیدی تحت تاثیر قرار گرفته و گفته می شود بسیاری از دامداری های سنتی کشور در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند.
شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد از جمله دامداری های صنعتی بورسی است که روند صعودی در درآمد داشته و تا پایان اسفندماه ۹۸، ۱۱۷.۵ میلیارد تومان محقق کرده که نسبت به درآمد فروش ۹۷، رشد ۵۶ درصدی داشته است.

مهدی صادقی مدیرعامل شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با نماد "زشگزا" در گفتگو با بورس نیوز در خصوص تاثیر کرونا بر تقاضای شیر خام بیان کرد: شیوع کرونا هیچ تاثیری بر روند تقاضا و همچنین قیمت شیر خام دامداری های صنعتی نداشته است.

وی افزود: به لحاظ کیفی و بار میکروبی، شیر دامداری های صنعتی قابل مقایسه با دامداری های سنتی نیست. محصول دامداری های صنعتی هیچ گونه آلودگی و بار میکروبی نداشته و نگرانی هم بابت آلودگی شیر خام به کرونا ویروس وجود ندارد. ضمن اینکه در این مدت، قیمت ها نیز تغییر خاصی نداشته است.

مدیر عامل زشگزا در پاسخ به این سوال که "آیا برنامه ای برای افزایش سرمایه یا افزایش ظرفیت ندارید؟" گفت: به هر حال این روزها اکثر شرکت ها به فکر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و یا افزایش ظرفیت تولید هستند؛ فعلا برنامه خاصی نداریم، اما اگر برنامه خاصی وجود داشته باشد اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر