بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر : ۲۱۶۳۴۱
نویسنده :
پیگیری شد

علی بهشتی روی مدیر امور اعضای شرکت بورس در گفت‌وگو با بورسنیوز در این خصوص بیان کرد: طبق مقررات، زمان تسویه کارگزاری‌ها با مشتریان، در مورد معاملات مربوط به فروش سهام T+2 و در مورد معاملات مربوط به اوراق بدهی T+1 است؛ حال اگر پولی به حساب کارگزاری واریز شده و معامله‌ای با آن صورت نگرفته، کارگزاران موظف هستند یک روز کاری بعد از درخواست وجه از سوی سهامداران نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

مشروح این مصاحبه را در این لینک مطالعه کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
مدیران شرکت تامین سرمایه دماوند با نماد تماوند در روز پذیره نویسی اعلام کرده بودند که این نماد بعد از ثبت شرکت تا پایان اسفند 98 در فرابورس قابل معامله خواهد بود ، ولی تا بحال که 14اردیبهشت 1399 میباشد هنوز در بازار فرابورس بازگشایی نشده است. کسی هم از اینکه روند کار به کجا رسیده خبر دارمان نمیکند جو بی اعتمادی بیشتر میشود خواهشمند است رسیدگی و پیگیری کنید
یوسفیان
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
سلام من سهامدار پدیده هستم در ضمن کد بورسی هم سالهاست که دارم ولی به تازگی در سامانه سجام ثبت نام کردم ظاهرا مسئولین شرکت پدیده گقتن که کسانی که در سامانه سجام ثبت نام نکردن تعداد سهامشون رو در پرتفوی خودشون وارد نمیکنن . ما که سال هاست کد بورسی داریم و در سامانه سناپ شرکت پدیده هم کد بورسی مون رو اعلام کردیم لطفا به اطلاع مسئولین بورس برسونید سهام ما در روز شنبه که قراره پدیده وارد بورس بشه در پرتفوی ما قرار بگیره .