بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
مدیرتولید فولاد اکسین خوزستان مطرح کرد؛

تغییر سبد فولادی و جایگزینی ورق آلیاژی به‌جای ورق تجاری

در فروردین ماه ۹۹، شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست با تولید ۸۰ هزار تن ورق آلیاژی و خاص رکورد تولید را نسبت به فروردین سال ۹۸ جابه‌جا کرده و میزان ۲۵ درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۱۶۶۵۳
 
ثبت رکورد ۸۰ هزار تنی فولاد اکسین خوزستان
 
به گزارش بورس نیوز،بهرنگ اهدایی، مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان به ماموریت اصلی این شرکت اشاره کرد و گفت:رفع نیاز‌های صنایع استراتژیک کشور (از جمله صنعت نفت، گاز و پتروشیمی) از اهداف اصلی این شرکت بوده که در سال گذشته با تغییر سبد محصولات خود (از تولید ورق تجاری به ورق آلیاژی و خاص) گامی موثر در راستای این هدف برداشته است.

وی افزود: تولید ورق API در جهت ساخت لوله‌های انتقال نفت و گاز در محیط‌های شیرین و ترش و نیز ورق آلیاژی به ویژه در حوزه ساخت صنایع مخازن از اقدامات انجام شده در راستای این هدف به شمار می‌رود.

اهدایی خاطر نشان کرد: در فروردین ماه سال ۹۹، شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست با تولید ۸۰ هزار تن ورق آلیاژی و خاص رکورد تولید را نسبت به فروردین سال ۹۸ جابه‌جا کرده و میزان ۲۵ درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت برساند.

وی ادامه داد: از میزان تولید ذکر شده، حدود ۴۰ هزار تن را ورق API تشکیل می‌دهد و ۲۶ هزار تن از آن مربوط به پروژه استراتژیک خط انتقال نفت گوره به جاسک (از نوع ورق API) است.

مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: با توجه به نیاز دیگر صنایع کشور، این میزان از رشد با جدیت ادامه داشته تا پاسخی بر نیاز صنایع خاص و حساس و استراتژیک کشور باشد.

اهدایی میزان تولید انواع ورق فولادی شرکت فولاد اکسین خوزستان را سالانه بیش از ۷۷۷ هزار تن اعلام کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

شرکتی بی‌رقیب در راه ورود به بازارسرمایه

افت نرخ فروش در حساب این شرکت نشست؛

کاهش ۱۰درصدی فروش "فولاژ" نسبت به اسفندماه

بالاترین نرخ‌ها برای این فولادساز ثبت شد؛

جهش خیره‌کننده نرخ‌های "فولاژ"

ارسال نظر