بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
"سجام" در مسیر عملیاتی کردن پرداخت سود؛

احراز هویت سجام در بانک صادرات کلید خورد

آیین بهره‌برداری از سامانه احراز هویت سجام برگزار شد.
کد خبر : ۲۱۶۷۶۳

احراز هویت سجام در بانک صادرات کلید خورد

به گزارش بورس‌نیوز، آیین بهره‌برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادرات با حضور حجت‌الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات، حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و مهدی کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات برگزار شد.

لازم به ذکر است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار است تا مسئولیت احراز هویت را به ۳ هزار شعبه بانک‌ها بسپارد.

احراز هویت سجام در بانک صادرات کلید خورد

به استقبال پذیره‌نویسی صندوق‌های ETF

حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات نیز به آغاز احراز هویت در ٥١ شعبه این بانک اشاره و اظهار کرد: در سطح شعب ممتاز و درجه یک امکانات فراهم شده که بستری برای پذیره نویسی صندوق‌های ETF نیز است.

وی افزود: این صندوق‌ها نقش بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک بازار و جذب مشتریان و سرمایه گذاران جدید برای افرادی که کد بورسی و اطلاعات در سجام نداشته‌اند، ایفا می‌کند.

صیدی خاطرنشان کرد: در نرم افزار صاپ نیز برای سجام تمهیداتی اندیشیده شده که سرمایه گذاران در سجام ثبت نام کرده و تنها ازلحاظ حقوقی لازم است به شعب مراجعه کنند.

پیش‌ به‌سوی پرداخت سود

حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اظهار کرد: این اتفاق را می‌توان همکاری همه جانبه با نهاد‌های مالی بزرگ و بانک صادرات دانست که همکاری بین بخشی افزایش یافته و خدمات به هموطنان داخل و خارج از کشور ارائه خواهد شد.

وی افزود: همکاری با بانک صادرات از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و با توجه ویژه ریاست بانک،٥٣ هزار نفر از خانواده بانک در این سامانه ثبت نام نموده و به خدمات دسترسی یافتند.

فهیمی خاطرنشان کرد: امروز ٥١ شعبه همزمان در سراسر کشور آمادگی احراز هویت و ارائه خدمات به مشتریان را دارا هستند.

وی این سامانه را درگاه ورودی اولیه برای ورود به بورس عنوان کرد و افزود: زمینه‌ای برای به بورس نیز فراهم شده و نکته مهم پرداخت سود از طریق این شرکت‌هاست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
احسنت .... پرداخت سود شرکت ها از طریق درگاه متمرکز سپرده گذاری در قرارداد با یک یا چند بانک بانک الان وقتش است که محیط کرونا مردم را آزار می دهد ... طی مقاله ای تسریع آن را از شرکت سپرده گذاری بخواهید ....
کیوان
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
باسلام من زنگ زدم بانک صادرات گفتن اصلا درجریان نیستیم باید بری دفتر پیشخوان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
خوبه دیگه کار خودمون کمه یه کار جدیدم اضافه کردن برامون .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
باز هم بانک صادرات جوگیر شد و کلی خدمات که چه عرض کنم ! حمالی رو انداخت روی دوش کارمندهای بیچاره ! باز درگیری باز ناهماهنگی باز طرح های الکی و خارج از وضایف بانک و بانکداری ! بعد آخرش معلوم میشه این وسط قرار بود یه پولی رو هاپولی کنن مجبور بودن خیمه شب بازی راه بندازن ! این بانک با این مدیران محکوم به فناست . روح مهندس مفرح شاد ، چه خون دلی واسه راه اندازی بانک صادرات کشید و میراث دارانش ببین کیا هستن ! خدا آخر و عاقبت بانک صادرات رو ختم به خیر بکنه .
ali
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴
سلام ثبت نام در سجام من در خونه انجام دادم ده تومن هم پرداخت کردم و کد سجامی هم گرفتم اما برای کد بورسی باید یا در خونه ثبت نام کرد بعد برای احراز حویت به دفتر پیش خوان مراجعه نمود .
نسرین
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
برای احراز هویت به بانک صادرات شعبه میدان مادر مراجعه کردیم گفتند ما فقط احراز هویت را برای مشتریان کارگزاری بانک خودمون یعنی مشتریان کارگزاری بانک صادرات انجام می دهیم که در بانک صادرات باید حساب داشته باشند و ما مجبور شدیم همین کار را برای احراز هویت انجام دهیم