بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌و‌گو با بورس نیوز مطرح کرد:

جذب مشتریان جدید بورسی زیر سایه ETF

در نرم افزار صاپ نیز برای سجام تمهیداتی اندیشیده شده که سرمایه گذاران در سجام ثبت نام کرده و تنها ازلحاظ حقوقی لازم است به شعب مراجعه کنند.
کد خبر : ۲۱۶۷۹۵
 
همکاری سجام با صاپ جهت رفاه سرمایه گذاران
 
 
حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به سامانه احراز هویت این بانک به بورس نیوز گفت: این سامانه در ٥١ شعبه آغاز به کار کرده و در سطح شعب ممتاز و درجه یک امکانات فراهم شده که بستری برای پذیره نویسی صندوق‌های ETF نیز فراهم شود.

وی افزود: این صندوق‌ها نقش بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک بازار و جذب مشتریان و سرمایه گذاران جدید برای افرادی که کد بورسی و اطلاعات در سجام نداشته‌اند، ایفا می‌کند.

صیدی خاطرنشان کرد: در نرم افزار صاپ نیز برای سجام تمهیداتی اندیشیده شده که سرمایه گذاران در سجام ثبت نام کرده و تنها ازلحاظ حقوقی لازم است به شعب مراجعه کنند.
 
 

مدیرعامل بانک صادرات ایران در خصوص نحوه عملکرد این سامانه عنوان کرد: شخص متقاضی می‌تواند در ۵۱ شعبه معرفی شده، حضور یافته و طبق کارت ملی و اطلاعات هویتی از طریق سامانه و ثبت احوال احراز هویت صورت می‌گیرد و شخص با کد بورسی دریافت شده قابلیت سرمایه گذاری در بازار را داراست. 

وی با اشاره به صندوق‌های ETF افزود: این صندوق‌ها به بازار عمق بخشیده و به دلیل اینکه ترکیبی از دارایی‌های متنوع است، ریسک بازار را کاهش می‌دهد بنابراین برای سرمایه گذار فضایی کم ریسک‌تر فراهم شده و به دلیل اینکه توسط بازارگردان نیز بازارگردانی می‌شود، سرمایه گذاران با اطمینان بیشتری نسبت به خرید و فروش واحد‌های صندوق اقدام می‌کنند. 
 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر