بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به گعده‌نشینی که به تعریف از عیار یاقوت و طاغوت پرداخت تا حق بازاریابی که این روزها طلب می‌شود.
کد خبر : ۲۱۶۷۸۵

خوش‌خوشان بین یاقوت و طاغوت

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که سپیدمویی در گعده‌نشینی شب گذشته آنچنان از رشد شاخص سرخوش بوده که رئیس باب‌همایون را دکتر عالیخانی پس از انقلاب خوانده و ...؛ برادر به کجا چنین شتابان و کمی صبر کن، یا وزیر دوره طاغوت را نشناخته‌اید یا آنکه آنقدری خوش‌خوشانتان شده که ایشان را وزیر یاقوت می‌دانید. امروز وضعیت بورس بد و بدتر نیست بلکه بالا و بالاتر است.

حق بازاریابی
جالب است بدانید که در شهر شایعه شده صندوق‌های سرمایه‌گذاری که این روز‌ها در بورس کشور روی بورس افتاده‌اند، بابت مشتری و سیگنالی که به آن‌ها داده و البته سبدگردانی که می‌کنند، حدود ۵۰ درصد بازاریابی را طلب می‌کنند، این پول‌ها کجا هزینه می‌شود فعلا در پاکت این حق بازاریابی آدرسی درج نشده است.

شیرفروش و کم‌فروش
در عرضه‌اولیه شرکت شیرفروش قرار شده که به کد سهامداری ۱۰ سهم برسد، جدی جدی این همه دست‌ودلبازی واقعا جای فخر فروشی دارد؛ شرکتی با ۲۰۰ میلیون سهم و عرضه‌ای به قدرت ۱۰ سهم که اگر هر سهم ۱۰۰۰ تومان باشد، چه سودی عاید سهامدار می‌شود، بازار‌های موازی با چنین سودی از این شیرفروش شاید دست و پای خود را گم کنند و فریاد بزنن که چرا در صف عرضه‌اولیه حضور ندارند.

ژنرال اعضای C را به خط کرد
ژنرال ساکن در خیابان طالقانی، جدیدا پای برگه‌ای را به امضا رسانده که نفراتی به تعداد یک تیم فوتبال در زمین را مورد تشویق قرار داده و گفته که اگر طبق همین فرمون جلو روید، نماد "عمو نفت‌فروش" هم به آن‌ها می‌دهد؛ کاش پایه سازمانی ما نیز C یا بالاتر از آن بود و نانی در آب خیس می‌کردیم و دو پایه حقوقی را برای خود تصویب می‌کردیم.

بیمه‌ای برای خود غش می‌کند برای سهامدار ضعف

یکی از شرکت‌های بیمه‌ای گویا به پرسنل خود ماهی ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌دهد، صورت مالی که اینطور نشان می‌دهد! چند وقت پیش هم یکی دیگر از بیمه‌ها به پرسنل خود وام‌های قرض الحسنه طولانی مدت چند صد میلیونی داده بود و وقتی پرسیدیم چرا، گفتند "بد است هوای پرسنل مان را داریم؟ بقیه رقبا بیشتر هم می‌دهند! " ما که بخیل نیستیم، ولی بد نیست مدیران محترم بدانند آنچه میبخشند از کیسه سهامدار است و بس!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر