بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد:

ورود ۳۰۰ هزار میلیارد نقدینگی با سهام عدالت

با بیانیه مقام معظم رهبری، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بازار سرمایه ورود خواهد کرد که تمامی ابهامات درخصوص وجود حباب در بورس را از بین خواهد بود.  
کد خبر : ۲۱۷۰۵۸
 
ورود ۳۰۰ هزار میلیارد نقدینگی با سهام عدالت
به گزارش بورس نیوز، علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحولی بنیادی در بورس ایران اشاره و اظهار کرد: با بیانیه رهبری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، بازار سرمایه نخستین بازاری خواهد بود که با جمعیت ۸۰ میلیونی کشور، ۶۰ میلیون سهامدار دارد.

وی افزود: بورس تبدیل به بازار مردم پایه شده و این یک تحول برای بازار سرمایه خواهد بود. با حمایت رهبری و بازدهی بورس در میان بازار‌های موازی لازم است مسئولین سازمان بورس و نهاد‌های مالی سهامداران نوپا را راهنمایی کرده تا بتوانند در این فضا کسب منفعت کنند.

محمدی خاطر نشان کرد: با ادامه رونق و بازدهی مناسب بورس، سهامداران سهام عدالت که به تازگی وارد بازار سرمایه خواهند شد، به استمرار رونق این بازار کمک خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آزادسازی سهام عدالت اظهار کرد:با بیانیه مقام معظم رهبری، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بازار سرمایه ورود خواهد کرد که تمامی ابهامات درخصوص وجود حباب در بورس را از بین خواهد بود. 

وی افزود: حضور بیش از پیش سهامداران مو جب پایداری و استحکام بورس شده و این اتفاق مقدمه‌ای برای حضور سایر شرکت‌های تجاری به بازار سرمایه برای کسب بازدهی مناسب از این بازار خواهد بود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
مگه همه مردم سهام عدالت دارند
زینال بندری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کدام نقدینگی
با آزاد سازی فروش سهام عدات که عین بی عدالتی بود و به همه نیازمندها داده نشد
فردا همه رو میارن به کارگزاری ها برای فروش سهام عدالت
حجم فروش میاردی میشه
شاخص بزرگترین ریزشش را تجربه میکنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸
من متوجه نشدم آیا این 300 میلیارد از طرف دولت قراره به بورس تزریق بشه یا با فروش سهام عدالت؟؟؟؟

اگر منظور از این 300 میلیارد تومان , همان فروش سهام عدالت است که باید فاتحه بازار را خواند چرا که این میزان فروش میتونه بازار را تا مدتها در صفهای فروش سنگین قفل کنه!!!!

به دلیل اینکه به علت نیاز خانواده ها به نقدینگی برای مایحتاج زندگی خود, اکثر قریب به اتفاق دارندگان سهام عدالت اقدام به فروش خواهند کرد و این یعنی یک فاجعه برای بازار سرمایه.