بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

"ارفع" آماده پرداخت سود شد

شرکت آهن و فولاد ارفع به سهامداران سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۱۷۰۷۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع از پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ نسبت به دریافت سود مذکور اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سود خالص این آهن‌ساز ۱۸درصد رشد داشت؛
"ارفع" و جبران عملکرد ضعیف ۹ ماهه
این شرکت فولادی خبر داد؛
مرحله دوم افزایش نقدینگی "ارفع"
در پی ثبت افزایش سرمایه این فولادی؛
سرمایه "ارفع" قطعی شد
نگاهی به سنگینی شمش‌های این فولادساز؛
"ارفع " تعدیل منفی ۱۲درصدی سودآوری را تجربه کرد
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
از كدوم بانك بايد بگيريم؟؟
و اينكه ايا ميشه ما سهام. وة بفروشيم و بعد سود مجمع رو از بانك بگيريم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
سلام دوستان اگر از بانک پرداخت سود ارفع اطلاع دارید لطفا اعلام بفرمایید
محسن یعقوبی
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سود سهام را از کدام بانک بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
سلام.بانک سپه
شاهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
سلام کد معاملاتی ارفع برا دریافت سود از بانک چنده؟؟؟
ناشناس
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
کد۳۸
علی شفق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
سلام بانک سپه مراجعه کردم میگن کدش رو در سیستم ایجاد نکردن.