"ارفع" آماده پرداخت سود شد
شرکت آهن و فولاد ارفع به سهامداران سود پرداخت می کند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع از پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ نسبت به دریافت سود مذکور اقدام کنند.

گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سود خالص این آهنساز ۱۸درصد رشد داشت؛
"ارفع" و جبران عملکرد ضعیف ۹ ماهه این شرکت فولادی خبر داد؛
مرحله دوم افزایش نقدینگی "ارفع" در پی ثبت افزایش سرمایه این فولادی؛
سرمایه "ارفع" قطعی شد
نگاهی به سنگینی شمشهای این فولادساز؛
"ارفع " تعدیل منفی ۱۲درصدی سودآوری را تجربه کرد سود خالص این آهنساز ۱۸درصد رشد داشت؛
"ارفع" و جبران عملکرد ضعیف ۹ ماهه این شرکت فولادی خبر داد؛
مرحله دوم افزایش نقدینگی "ارفع" در پی ثبت افزایش سرمایه این فولادی؛
سرمایه "ارفع" قطعی شد
نگاهی به سنگینی شمشهای این فولادساز؛
"ارفع " تعدیل منفی ۱۲درصدی سودآوری را تجربه کرد ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخبار روز
خبرنامه
و اينكه ايا ميشه ما سهام. وة بفروشيم و بعد سود مجمع رو از بانك بگيريم؟؟