بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
طبق گزارش فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره پیزد مربوط به عملکرد سالی مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، شرکت پیزد در خرداد سال شصت و چهار در تهران ثبت شد. موضوع فعالیت شرکت، تولید انواع لاستیک تویی و رویی و قطعات لاستیک ولاتکسی و ریکلیم و رابر و پخش لاستیک و فرآورده‌های مربوطه است. از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۶۴ تا پیش از عرضه اولیه لاستیک یزد، ۱۰ مرحله افزایش سرمایه داشته است. افزایش سرمایه لاستیک یزد در سال ۱۴۰۰ به بعد رقم می‌خورد.
کد خبر : ۲۱۷۲۰۹

به گزارش بورس نیوز، واحد تایر و تیوب لاستیک یزد با ظرفیت اسمی سالانه ۱۳۵۰۰ تن برای تولید انواع تایر و تیوب دوچرخه، موتور سیکلت و سواری و وانت‌های سیک طراحی و عملیات اجرایی از سال ۶۹ آغاز شد.

عمده صادرات پیزد در سال ۱۳۹۷ به کشور‌های نیجریه، افغانستان، عراق، مالی، قزاقستان، یمن، پاکستان، ترکمنستان، رومانی و سوریه بوده است. این شرکت در سال ۱۳۹۸، ۱۸۲ نیروی رسمی، ۳۲۳ نیروی قراردادی و ۹۷۸ نیروی پیمانکاری داشته است و بیش از ۱۴۸۰ نفر از فعالیت‌های پیزد، اشتغال دارند.

طبق گزارش صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۹۸ پیزد که ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ روی کدال منتشر شد، شاهد افزایش ۹۳ درصدی درآمد‌های عملیاتی ۹ ماهه سال ۹۸ در مقایسه با دوره مشابه سال قبل هستیم. هم چنین سود ناخالص ۹ ماهه ۹۸ به نسبت ۹ ماهه ۹۷ حدود ۲۵۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

اگر قصد سرمایه گذاری در صنایع لاستیک یزد در سال ۹۹ و به بعد دارید بدانید که این شرکت طرح‌های توسعه زیر را برای افزایش ظرفیت در دستور کار دارد. به همین خاطر، سهامداری بلند مدت با عرضه اولیه لاستیک یزد یک انتخاب هوشمندانه برای سهامداران صبور است.

اتمام فاز نخست پروژه طرح توسعه ظرفیت محصولات رادیال از ۷۰۰۰ حلقه به ۹۰۰۰ حلقه در روز تا رسیدن به ۱۲۰۰۰ حلقه در روز / توسعه ماشین آلایت از طریق شرکت کارا گستر و شرکت هانچ /اجرای فاز‌های تولید انبوه تایر‌های وانتی رادیال /تولید تایر جدید سواری رادیال MARS /مذاکره با فردشتاین و نهایی شدن الزامات فنی برای انتقال فناوری تولید تایر SUV /پروژه تولید تایر‌های سواری رینگ ۱۳ با پترن جدید / قرارداد با شرکت زامیاد /قرارداد با پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برای تحلیل تایر /همکاری با ستاد ویژه فناوری نانو ریاست جمهوری /ارائه مدارک برای اخذ گرید A ساپکو و سازه گستر

طبق گزارش فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره پیزد که دی ماه ۱۳۹۸ روی کدال منتشر شد، این شرکت از محل صندوق ذخیره ارزی، ۲۵ میلیون یورو اخذ کرده است. خرید دستگاه ماشین تایر سازی هانچ، ماشین بید سازی، ماشین بن بوری، دستگاه‌های تست آزمایشگاهی، به روز آوری ماشین تایر سازی VMI و خرید فناوری تولید تایر‌های SUV از شرکت فردشتاین آلمان و فناوری تایر‌های موتوری از کشور چین از جمله اقدامات ارزی شرکت می‌باشد که منجر به ارتقا فناوری و افزایش تولید و فروش و شناسایی سود خوب و گسترش توان صادراتی در سال ۱۴۰۰ به بعد می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل گروه صنعتی رازی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

یزدتایر بهترین پشتوانه سهامداری را دارد

مدیرعامل شرکت یزدتایر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

کیفیت تایرهای یزدتایر قابل رقابت با تایرهای دنیا

ارسال نظر