بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
مدیرعامل گروه صنعتی رازی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

یزدتایر بهترین پشتوانه سهامداری را دارد

مدیرعامل گروه صنعتی رازی گفت: بی تردید می توان گفت که یکی از بهترین پشتوانه‌های سهامداری را یزدتایر دارد و بالغ بر ۶۴ درصد متعلق به گروه حرفه‌ای تولیدکننده تایر در کشور است.
کد خبر : ۲۱۹۱۰۸

یزدتایر بهترین پشتوانه سهامداری را دارد

جلال امانی، مدیرعامل گروه صنعتی رازی در گفت و گو با بورس نیوز در خصوص ترکیب سهامداران شرکت یزدتایر اظهار کرد: شاید بی تردید بشود گفت که یکی از بهترین پشتوانه‌های سهامداری را یزدتایر دارد و بالغ بر ۶۴ درصد متعلق به گروه حرفه‌ای تولیدکننده تایر در کشور بوده که با رویکرد سرمایه گذاری و توسعه تایر در کشور کار می‌کنند و شرکت معظم مثل تاپیکو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری کشور پشتوانه بسیار قوی برای یزدتایر است.

وی افزود: قطعا با این پشتوانه سهامداری می‌شود گفت یزدتایر سهامدارانی را دارد که سهامداران جدید می‌توانند مطمئن باشند که بهترین شرکای سرمایه گذاری را در این شرکت خواهند داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی رازی درخصوص تامین مواد اولیه یزدتایر ادامه داد: بالغ بر ۳۰ درصد از مواد اولیه صنعت تایر از خارج وارد می‌شود که در گذشته این رقم بیشتر بود. اما در حال حاضر با وجود شرکت‌هایی که در زنجیره تامین گروه صنعتی رازی ایجاد شد و وجود شرکت کربن سیمرغ و شرکت نخ تایر به شدت این وابستگی کم شده و حضور شرکت‌های دیگر که داخل کشور ایجاد شده و حتی شرکت‌هایی که در زمینه استیل کور ورود کردند نیز می‌شود امیدوار بود که نگرانی برای تامین مواد اولیه وجود ندارد.

امانی در پایان خطاب به سهامداران گفت: یزدتایر بهترین حاشیه سود را در صنعت تایر داشته و با یک P/E کاملا قابل رشد نسبت به P/E گروه دارد ورود می‌کند. امیدوارم سهامداران از حضور در سهام شرکت یزدتایر سود خوبی را نصیب خودشان کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت یزدتایر؛

"پیزد" و تکنولوژی اروپایی

مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های هلدینگ رازی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

دست برتر "پیزد" در تامین مواداولیه

چرخ های عرضه اولیه به یزد رسید؛

نمایی روشن از «پیزد» در دایره تحریم

ارسال نظر