بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر : ۲۱۷۲۸۳
گروه سرمایه گذاری رنا در یک نگاه
 
*شرکت سرمایه گذاری رنا (سهامی عام) در سال ۱۳۵۵ تاسیس و مرکز اصلی شرکت دراستان تهران بوده و این شرکت در سال ۱۳۷۴در بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.

* موضوع فعالیت اصلی شرکت رنا سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و خرید و فروش سهام شرکت‌های خودرویی و ... است. 

*شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است که ۲% از‏ سهام آن متعلق به مشمولین سهام عدالت می‌باشد.

*سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ متعلق به مشمولین سهام عدالت مبلغ ۴ میلیارد ریال بوده است.

*مجمع عمومی مربوط به عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ شرکت رنا برگزار و در مجمع یاد شده مبلغ ۱۰ ریال سود به ازاء هر سهم تقسیم شد که سهم مشمولین سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۲ میلیارد ریال گردید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عبدالرضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
با سلام وخسته نباشید،سال1372 تعدادی سهام ورنا از طریق وزارت اقتصاد ودارایی به کارکنان داده شد ودرحال حاضر از سرنوشت ان خبر نداریم ایا سهام محفوظ است اگر سهامی وجود داشته باشه تعداد سهام چقدر افزایس داشته ودراین چند سال ایا سودی وجود دارد یا از محل سود تعداد سهام افزایش داشته اگر کارشناسان محترم میدانند جواب بدهند ممنون از یاسوج هستم،،،،،