از سوی شرکت داروسازی زهراوی؛
"دزهراوی" بخشیده شد
شرکت داروسازی زهراوی شفاف سازی کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی زهراوی از ساماندهی تسهیلات بانک رفاه کارگران و اخذ بخشودگی خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، پیرو انجام تهاتر مطالبات این شرکت از دانشگاهای علوم پزشکی با بدهی شرکت بابت تسهیلات بانک رفاه به مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال که گزارش اقدام انجام شده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ از طریق کدال به اطلاع سهامداران رسید و با توجه به تسویه قسمتی از بدهیهای سر رسید شده و همچنین با عنایت به امحا تسهیلات مطابق توافقات صورت گرفته با بانک، منجر به این شد که بانک مبلغ ۵۳.۰۶۲.۳۸۲.۸۵۷ ریال جرایم وجه التزام تسهیلات مزبور که مربوط به سال ۱۳۹۸ را مورد بخشودگی قرار دهد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
طبق اطلاعیه این داروساز؛
"دزهراوی" دیگر بدهکار نیست شرکت داروسازی زهراوی مجمع دارد؛
گردهمایی سهامداران این داروساز
در پی پاسخ به سوالات سهامداران این دارویی؛
داروی"دزهراوی" گران نمی شود ساعت پنجونیم عصر؛
غلتکهای دولتی در مسیر بورس
طبق اطلاعیه این داروساز؛
"دزهراوی" دیگر بدهکار نیست شرکت داروسازی زهراوی مجمع دارد؛
گردهمایی سهامداران این داروساز
در پی پاسخ به سوالات سهامداران این دارویی؛
داروی"دزهراوی" گران نمی شود ساعت پنجونیم عصر؛
غلتکهای دولتی در مسیر بورس ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه