بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
سهم بازارگردانی این تامین سرمایه به ۲۰درصد رسید؛

رشد ۹۲درصدی سودآوری درحساب‌های "تملت"

سهم از بازار این تامین سرمایه از خدمات تعهد پذیره نویسی اوراق بدهی و سهام معادل ۲۴ درصد و سهم از بازار بازارگردانی نیز ۲۰ درصد بوده است.
کد خبر : ۲۱۷۷۱۹

رشد ۹۲ درصدی سودآوری

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه ملت در سال گذشته و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۴.۰۸۵ میلیارد ریالی شده و این سود که معادل ۵۸۴ ریال به ازای هر سهم بوده نسبت به سال ۹۷ بیش از ۹۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جمع کل درامد‌های عملیاتی محقق شده این شرکت فعال در حوزه تامین مالی و خدمات مالی کشور به ۴ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال رسیده وبخش عمده این درآمد‌ها شامل ۱.۲۰۱ میلیارد ریال درآمد تعهد پذیره نویسی و تعهد خرید سهام، ۲.۴۸۶ میلیارد ریال بابت بازارگردانی و سود اوراق و ۷۸۴ میلیارد ریال نیز بابت درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری بوده است.

رشد ۹۲ درصدی سودآوری

سهم از بازار این تامین سرمایه از خدمات تعهد پذیره نویسی اوراق بدهی و سهام معادل ۲۴ درصد و سهم از بازار بازارگردانی نیز ۲۰ درصد بوده است.

همچنین این تامین سرمایه مدیریت صندوق‌های اوج ملت، اندخته ملت، آتیه ملت، افق ملت و بازارگردانی اختصاصی ملت را بر عهده دارد.

جمع اوراق بدهی تحت بازارگردانی این تامین سرمایه معادل ۵۳ هزار میلیارد ریال است.

همچنین این تامین سرمایه مالکیت ۵۱ درصد از سهام شرکت کارگزاری بانک ملت را بر عهده دارد. سود خالص این شرکت کارگزاری در سال ۹۸ به ۵۲۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال ۹۷ رشد بیش از ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کسب ۱۶۱ ریال سود هر سهم توسط "تملت" در سه ماهه نخست امسال؛

رشد ۷۶ درصدی سودآوری نسبت به مدت مشابه سال قبل

در جریان عرضه سهام شرکت تامین سرمایه ملت؛

حالا رکورد به "تملت" رسید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مصطفی مقیمیان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
آموزش رایگان بورس
جهت‌ تازه واردان بورس
Boursamooz100