بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
خبری از یک اتفاق تازه: 

سرمایه گذاری "دیجی کالا" بر "کمدا "

بزرگترین خرده فروشی آنلاین کشور (دیجی کالا) اقدام به سرمایه گذاری بر شبکه اجتماعی خرید و فروش اینترنتی لباس (کمدا) کرد.
کد خبر : ۲۱۸۰۳۳
 
سرمایه گذاری
 
 
به گزارش بورس نیوز ، امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی کالا دراین رابطه اظهار کرد: امکان بیان جزییات این سرمایه گذاری وجود نداشته، اما این سرمایه گذاری در ازای بخشی از سهام کمدا صورت گرفته است.

وی تاکید کرد:این سرمایه گذاری به معنی خرید یا ادغام کمدا با تیم دیجی کاالا نبوده و کمدا مانند گذشته به طور مستقل و با تیم و مدیریت پیشین خود به فعالیت ادامه می‌دهد. 

موسوی ضمن بیان اینکه دیجی کالا به طور پیوسته به دنبال تجربه خوشایند خرید برای مشتریان خود بوده اضافه کرد: دیجی کالا به دنبال تثبیت این تجربه خوشایند برای مشتریان خود است و در سرمایه گذاری‌های اخیر خود بر فیدیبو یا راه اندازی دیجی پی نیز همین هدف را دنبال می‌کند. کمدا به دلیل موفق بودن در حوزه social commerce انتخاب دیجی کالا بوده است.

همچنین ثنا خالصی، مدیر و بنیان گذار کمدا از تغییرات سرمایه‌گذران پیشین در این شرکت خبر داد و گفت: در راستای این سرمایه‌گذاری، مجموعه اسمارتاپ نیز از ترکیب سهامداری شرکت کمدا خارج شد و دیجی‌کالا قسمتی از سهام کمدا را خواهد داشت. 

بنا بر اظهارات خالصی، کمدا در جهت افزایش سرعت رشد ، توسعه تیم و پیاده سازی ایده‌ها سرمایه گذاری از سوی دیجی کالا را پذیرفت.
 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر