بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

عقد ناظران با دکمه ابطال

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به عقد ناظران با دکمه ابطال و باج خواهی به بهانه بورس‌ و...
کد خبر : ۲۱۸۱۵۷

عقد ناظران با دکمه ابطال


به گزارش بورس نیوز، امروز جزو روزهای عجیب و دیدنی بازارسرمایه بود. بعضی از سهامداران فروختند تا نقد شوند و مانند پیش‌فروش‌هایی که همیشه صف‌های طویلی را ایجاد می‌کند، اینبار در صف بازگشایی نمادهای جاده مخصوصی بنشینند.
صف خریدی که باعث شد دنیا انگشت به دهان بماند و معلوم نبود اگر امروز معاملات این نماد انجام می شد، بازار تا کجا بالا می رفت. ولی مبصر بازار ناگهان وسط پرید و گفت سرجایتان بنشینید که امروز بازی کنسل شده و فقط خواستیم تست تان کنیم؛ مسابقه اصلی فرداست! بیچاره آنها که امروز عجولانه فروختند و در صف ایستادند و آخر کار با قابلمه خالی برگشت خوردند.
حالا باید دید فردا محدودیت جدیدی اعمال می کنند یا نه.
البته دیروز هم معاملات غول تازه وارد بازار را ابطال کردند تا امروز با دامنه نوسان ۵ درصدی باز کنند؛ شاید اینطوری صفایش بیشتر باشد.

کرونا اپراتورها را شارژ کرد
کرونا آمد و بعضی کسب و کارها را تا تعطیلی کامل پیش برد و زیان هنگفتی هم به خیلی از شرکت ها زد. حالا بماند که برخی آقایان هم فرمودند کرونا دروغ است و اصلا ما قبولش نداریم، شما هم گول نخورید! ولی هر چه بود، خانه نشینی و سرگرم شدن با موبایل، نه فقط قیمت گوشی موبایل را سرسام آور بالا برد که مصرف اینترنت را هم افزایش داد. شرکت بورسی اپراتور تلفن همراه هم اعلام کرده کرونا باعث افزایش ۵۰ درصدی مصرف اینترنت شده است.

 

سود سهام عدالت کجاست
یکی از اهالی بهارستان هم فریاد برآورده که سود سهام عدالت بیشتر از این مبالغ بوده و معلوم نیست بعضی سودها کجا رفته!

 

وقتی بورس مقصر شماره یک می شود
دیروز دلالان بازار خودرو، افزایش قیمت خودروها را گردن بورس انداختند و امروز موجران! صاحبخانه های عزیز، اگر قصد افزایش مبلغ اجاره و دریافت پول پیش بیشتری دارید، چرا پای بورس را وسط می کشید؟ انصافا در آن سال ها که این بازار هر روز منفی تر می شد و سهامداران مرتب سرمایه هایشان آب می رفت، شما به خاطر افت بازار سرمایه تخفیف دادید که حالا به خاطر رشدش، باج میگیرید؟؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت‌ پنج‌ونیم عصر؛

استیشن‌های گاراژی

مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با بورس نیوز:

ادعاهای رانت سرخطی زیر ذره‌بین می‌رود

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

پرس سنگین خوک‌ها

ارسال نظر