مجمع "تپمپی" با محور افزایش سرمایه
شرکت صنایع پمپ سازی ایران به فکر افزایش سرمایه است.

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع پمپ سازی ایران از برگزاری مجمع عمومی برای افزایش سرمایه خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، نبش میرداماد، مجتمع اسکان، برج A سالن اجتماعات برگزار میشود حضور بهم رسانند.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در پی برگزاری مجمع عمومی صورت می گیرد؛
"تپمپی" یک گام به سوی افزایش سرمایه
آیا مالیات منجر به تعدیل سود «تپمپی» میشود؛
تقسیم سود بالاتر تا رشد سودآوری زیر مجموعهها در پی برگزاری مجمع عمومی صورت می گیرد؛
"تپمپی" یک گام به سوی افزایش سرمایه
آیا مالیات منجر به تعدیل سود «تپمپی» میشود؛
تقسیم سود بالاتر تا رشد سودآوری زیر مجموعهها ارسال نظر
نظرات بینندگان
تپمپی ماروبدبخت کردواقعاسهم آشغالی ایشالله ازخدا میخوام کارخانه اش نابودبشه سرمایه های مارو نابودکرداین سهم آشغال اصلا فروش نمیره مردم اصلا دوراین سهم نرین ما۴ماه نابودشدیم حداقل شمانشین
پاسخ
ناشناس
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
لعنت به این شرکت همه رو بدبخت کرد....خاک تو سر رییسش...خاک.....مردم رو بیچاره کرد
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
