بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

مجمع "تپمپی" با محور افزایش سرمایه

شرکت صنایع پمپ سازی ایران به فکر افزایش سرمایه است.
کد خبر : ۲۱۹۱۴۵
نویسنده :
مینا علیزاده

مجمع


به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع پمپ سازی ایران از برگزاری مجمع عمومی برای افزایش سرمایه خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، نبش میرداماد، مجتمع اسکان، برج A سالن اجتماعات برگزار می‌شود حضور بهم رسانند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
رضا عالی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
تپمپی ماروبدبخت کردواقعاسهم آشغالی ایشالله ازخدا می‌خوام کارخانه اش نابودبشه سرمایه های مارو نابودکرداین سهم آشغال اصلا فروش نمیره مردم اصلا دوراین سهم نرین ما۴ماه نابودشدیم حداقل شمانشین
ناشناس
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
لعنت به این شرکت همه رو بدبخت کرد....خاک تو سر رییسش...خاک.....مردم رو بیچاره کرد