بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فشاری که از سوی برخی افراد برای ابطال رای ابطال یک واگذاری وارد می‌شود و رئیسی که تمام تقصیر‌های گرانی را بر گردن نمی‌گیرد!
کد خبر : ۲۱۹۳۵۵

‌می‌گویند نر است و می‌گوید بدوش

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که فشاری بر هیات داوری ابطال شرکت کشت‌وصنعت پرحاشیه وارد شده تا رای بازگردانده شود حال اینکه چرا می‌خواهند یک شرکت ۱۸۰۰ میلیارد تومانی را به بدهکار بانکی واگذار کنند، جای سوال دارد؟
البته از خاطرمان دور نشده این شرکت گران را با ۱۰۰ میلیارد تومان و یک وام کم‌بهره ۱۰ساله می‌خواستند ذبح کنند.

اخم آقای میرداماد
از سوی دیگر، سخنگوی ما خبری دیگر از بلوار میرداماد آورده که انگاری آقای رئیس با ادامه فعالیت‌های گواهی سپرده کاملا مخالفت کرده و فرموده که مقصر اصلی، بورس است که سکه گران شده و ما که مستقیما سکه را عرضه می‌کردیم این اتفاقات نمی‌افتاد.
آقای رئیس، می‌دانیم که شما قطعا تلاش دارید که سکه را کنترل کنید و نیز می‌دانیم که افسارگسیخته آن را می‌خواهید مهار کنید، اما نمی‌دانیم چرا با سرمایه مردم بازی می‌شود؟

عیدی به سنگینی یک هسته
امروز بازارسرمایه بوی عید می‌داد و گویا اهالی که باید هسته را در تنگ جادوی بورس قرار می‌دادند در مرخصی بین‌التعطیلین قرار داشتند که اصلا موبایل‌شان را پاسخ نمی‌دادند و شاید مکان آن‌ها اصلا آنتن نداشت؛ البته برای آنکه سهامدار ناراحت نشوند نیز چند دقیقه‌ای به بازار پیشکش شد.

ناآشنا‌ها و خمیازه آشنایان
اهالی بازارسرمایه این روز‌ها با چالش‌های فراوانی مواجه شده‌اند که شاید برای تازه‌وارد‌ها کمی ناآشنا باشند اما؛ درست این اتفاقات ریشه در گذشته نیز داشته است، امروز شاید سهامداران ناراحت از گزارش‌های منفی، عرضه‌های حقوقی‌ها، صف‌های فروش برای خرید عرضه‌اولیه و حتی خالی کردن بازار برای ارز و خودرو گرفته تا ...، ولی به‌هرحال سهامداران قدیمی قبلا اتفاقاتی نظیر FATF، انواع اتفاقات تحریم‌ها و برجام، نرخ خوراک، ابطال‌ها و بخور بخور‌های سهم‌ها را دیده‌اند و تنها توصیه بازار، صبوری و سهامداری کردن در بازار سهام است نه آنکه پشت کانال‌های معلوم‌الحال سفته‌بازی کنیم.

شماره معکوس
شمارش معکوس برای رسیدن نفتکش‌های ایرانی به مخازن ونزوئلا به تسبیح افتاده، ولی در پس آن یک اتفاق مهم رخ داده است، عبور نفتکش‌ها با پرچم ایران؛ یادمان نرفته که قبلا پرچم پاناما و بیمه‌های آن مخصوصا سر قضیه سانچی چه داغی بر دلمان گذاشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس.اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۰
سلام.اگر.بازار.بورس.شرکتها.شفاف.سازی.شوند.دارایی.ها.و.بدهی.ها.و.سود.زیان.وتراز.و.بیلان.ماهانه.وسالانه.در.اختیار.سهامداران.قرار.گیرد.تا.سره.از.ناسره.جدا.شوند.شرکتهای.بنیادی.برای.سهامداران.مشخص.شود.و.با.اگاهی.و.مطالعه.....سهام.خریداری.کند.اگر.مشتری.این.اگاهی.را.داشته.باشد....واز.بنیادی.بودن.ویا.حبابی.بودن.شرکتها.مطلع.باشد.کمتر.زیان.میکنند.وبیشتر.سود.میکنند.وهنگام.ریزش.بهر.علت.اگر.شرکتی.بنیادی.باشد.دست.به.فروش.سهام.نمیزند.ودیگر.اینکه.برای.سفته.بازان.و.کد.به.کد.کنندگان.وحقوقی.ها.سقف...خرید.فروش.گذاشته.شود.تا.دلبخواهی.سهم.عرضه.نکند......و.باعث.ریزش.سهام.نشود.وووو.واسلام.
عباسعلی صلواتی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
هر مرجعی که در جهت اعتلای تفکر ایرانی باشد مورد احترام است و هر مر جع که دلسوز به حال اقتصاد و رشد و پویایی او باشد مایه تکریم جه اگر سازندگی است باید توسط ایرانیها انجام شودکه بیگانه غم ما ندارد و ظیفه ما استفاده از فر صتها و ظر فیتها برای سازندگی کشور عزیز ما ایرانست موضوع "گرو نا" ثابت کرد ه است که بیگانه غم ما را نمی خورد حتی انها با بیشرمی دانشجویان ما را از کشور شان بیرون کردند و در تامین موادغذایی شهروند درجه 1و2 مطرح کر ده اند باید بکوشیم از جدالهای بین المللی بپر هیزیم و ایران را بسازیم برای امروز و فر دای کشور مان و با تشکر از شما که سر سبیل راه ما شده اید(آمل-صلواتی)