بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت‌ پنج‌ونیم عصر؛

استیشن‌های گاراژی

ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به رخساره‌های پریده تازه‌وارد‌های در صف نشسته تا اهالی بازاری که از ترس شفافیت، اطلاعاتی از خود بروز نمی‌دهند.
کد خبر : ۲۱۸۹۱۴

استیشن‌های گاراژی

به گزارش بورس‌نیوز، چند وقتی بوده که اهالی ده‌بالای بازار، از برخی سوالاتی که به OMS، هسته، استیشن‌های کارگزاری‌ها و ... که می‌رسد، سمت و پُست خود را فراموش کرده و به‌صورت افتخاری، سمت خود را به دیگر رفقای خود می‌بخشند؛ در اینجاست که یا نمی‌دانید چند استیشن در اختیار کارگزاری‌ها بوده یا آنکه می‌دانید و چه‌خبر است و نمی‌خواهید نم‌پس دهید یا ...

شرمی بر رخساره پرتفو‌ها
لیست پرتفوی برخی از تازه‌وارد‌ها کاملا خجالت‌آور شده چراکه این افراد جزو صف‌نشین‌های نفت سال ۶۰ بوده‌اند که شاید تمام سرمایه خود را به بورس آورده‌اند، دوستان تازه‌وارد به‌نحوی معامله کنید که شرمنده "هوش‌مالی" نشوید، این سرمایه خودتان است و خرید و فروش بازی کامپیوتری نیست!

بیا بریم دشت، کدوم دشت
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که سازمان معروف آنقدر آش‌های شور به خورد اقتصاد داده که عیار‌های آش را تکان داده و شاید سیب‌زمینی و شلغم‌فروش‌ها نیز این شوری را حس کرده‌اند اما؛ سکوت علامت رضاست گویا! آنقدر ماجرا‌های عیان فقط در آن ماجرای "شرکت دشت شمال‌غربی"معروف رخ داد که حکم ابطال معامله، دم‌دستی‌ترین کار برای مسئولان بود، ولی مجلسی‌های در صف دوره بعدی گفته‌اند که قرارداد‌های مسئله‌دار را رو کرده و نمی‌گذارند چنین اتفاقاتی تکرار شود.

یک سور به ربایی‌ها
بانکداری با ربا خوب نیست! نه سود دارد و نه برکت؛ نشان به آن نشان که قرض‌الحسنه‌ای معروف سود بدون ربای خود را به بازار ارائه داد تا کام سهامداران خود را نسبت به دیگر بانکدار‌ها شیرین‌تر کند.

ماه‌رمضان و غش ناظران خودرویی
تغییر نرخ خودروسازان باعث شده تا حاشیه‌های فراوانی برای بازار و کارخانه‌ها ایجاد شود و حتی این مسئله دست‌مایه طنز نیز قرار بگیرد، مخصوصا ماجرا‌هایی که درخصوص گزارش انبار‌های خودرویی به گوش رسید یا حتی گزارشی که درخصوص ماشین‌های بدون پلاک مطرح شد؛ دو راهکار مطرح می‌شود شاید مسئولان گوششان را تیز کنند؛ ابتدا پارکینگ‌های معروف روباز را مشاهده کنید خیلی از ابهامات داخلی خودتان برطرف می‌شود و برای مورد دوم خیلی راحت می‌توان شماره شاسی و خروج آن از کارخانه را بررسی کرد، اگر پلاک اول بود، آن موقع نظارت خود را اعمال کند؛ وظایف خود را گردن مردم نیندازید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر