بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

موزه "عبرت" تازه‌واردان

ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به عبرتی که سهامداران از اردیبهشت ماه گرفتند تا رنجی که فولادی‌ها به واسطه ابطال‌ها می‌کشند.
کد خبر : ۲۱۹۶۵۰

موزه

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله از زیر تابلوی بازار حکایت از آن دارد که سهامداران آخرین روز معاملاتی را با نفسی راحت به‌پایان بردند و دست بالای فروشندگان نتوانست مجددا هفته‌ای تمام قرمزپوش را رقم بزند؛ سهامداران شاید در ابتدای صبح در تفکر اصلاح جدی قیمت‌ها بودند، زیرا بیشتر سهم‌های بازار اصلاح ۳۰ تا ۳۵درصدی را به خود دیده‌اند و در این بین، بنیادی‌ها بیشتر از دیگر سهم‌ها تازیانه سرخی بازار بر تن آن‌ها رژه رفته است.


با آنکه کاهش تدریجی فشار فروش و افزایش حضور خریداران در نیمه دوم محسوس بوده، اما شاخص‌کل هم‌وزن همچنان گونه‌هایی سرخ داشته و آرامش نتوانسته به سهم‌های کوچک و بزرگ بازار بازگردد.
رفت و آمد‌هایی که تازه‌وارد‌ها مشاهده کردند، شاید بزرگ‌ترین درس آن‌ها در بازار ۹۹ باشد تا آنکه هیچگاه به‌سرعت نور در صف‌های فروش قرار نگیرند؛ سهامداران کف‌بازاری نیز بازار هفته آتی را بازای می‌دانند که تداعی روز‌های طلایی فروردین و اردیبهشت را به همراه دارد.


مگر داریم یک لغو و ۶۵...
سخنگوی راه‌پله‌ها از سوی دیگر، خبری را زمزمه می‌کند که مگر در نبش آن میدان معروف چقدر شیربرنج فروشی درآمد داشت که فروشنده‌ای تنها بخاطر آنکه یک کاسه شیربرنج را در شرکتی نخورند، ۶۵میلیارد تومان پول گرفته است؟! اشتباه این مطلب بر گردن راوی بوده که مدرک مهندسی خود را امروز به ملت نشان داد.


حال نزار فولادی‌های پایین‌دست
تولیدکنندگان پایین‌دست در انتقاد از اینکه چرا ورق‌های سبک به‌قدری تولید نمی‌شوند که پاسخگوی ما باشند و نهاد ناظر و وزارت‌نشینان خیابان سمیه، چماق خود را برای ما علم می‌کنند که گران و ارزان نخرید؛ آقایان به فکر توزیع مناسب باشید و ریشه دلال را بکنید؛ انبار‌های ما پس از یک ما لغو معاملات خالی شده و جهش تولید را باید از فولادی‌ها ناممکن بدانید.


رکورد‌های پیاپی
بورس که امروز نقش آریایی خود را تحویل گرفت توانست رکورد لاستیک‌ساز را در عرضه‌های اولیه بشکند و فعلا در نبود شرکت ماکارونی فروش اسم خود را در گینس بورس ثبت کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

دشمن‌ شادکن‌های نفوذی

ساعت پنج و نیم عصر؛

قاب خاطرات گواهی سپرده سکه

ساعت‌ پنج‌ونیم عصر؛

استیشن‌های گاراژی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Germany
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
...... بورس نیوز که مطالبی را که مینویسه فقط خودش متوجه میشه .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
جون هر کی رو دوست دارید عاشقانه ننویسید... ما که نفهمیدیم منظورتون چی بود
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
وقتی جلوی حقوقی ها بیش از اندازه باز باشد تا موج بسازند و از موج سواری بیشترین سود ها را ببرند مشخص است که تازه واردین ضرر را بد جوری تجربه کنند.لذا از قوه قضاییه تقاضا داریم در این خصوص وارد عمل کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
بورس نیوز مطالب طنز و غیر مستقیم خوبه ولی باید اخلاق حرفه ای را رعایت کرد. البته کنایه به دیگران را شخصا نمی پسندم.