بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز: 

برخی سهم‌ها بدون اصلاح ماندند/ ادامه رشد با طمانینه شاخص‌کل

در حال حاضر شاهد تلاطم معقول در بازار سرمایه بوده و نمی‌تواند اتفاق جاری را اصلاح رو به رشد قیمت‌ها با همان رشد شتابان ۳۰ روز اول سال ۹۹ عنوان کرد و به نظر می‌رسد که عرضه و تقاضا نظام کنترل را به جا می‌آورد.  
کد خبر : ۲۱۹۸۶۶
خبری از رشد شتابان فروردین به گوش نمی‌رسد
 
فردین آقابزرگی، مدیرعامل کارگزاری بانک دی در بررسی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: با توجه به افت مناسب و اصلاح قیمت طی ۱۰روز اخیر، بسیاری از سهام به صورت تکنیکال با قیمت‌های گذشته مقایسه شده است. 

وی ادامه داد: دریافت سیگنال خرید ناشی از تغییر قیمتی، از سوی تحلیل‌گران منجر به اشتیاق خرید شده که بخش عمده‌ای از ۳۳هزار واحد افزایش شاخص امروز را به خود اختصاص داده است. 

این کارشناس بازار سرمایه به نکته‌ای اساسی اشاره و اظهار کرد: طی ۲هفته اخیر، به جز افت سطح عمومی قیمت‌ها، هیچ تغییر شگرف و اثرگذار بر وضعیت عملکرد سود و زیان شرکت‌ها و صنایع وجود نداشته و بیشتر جنبه روانی این امر به چشم می‌خورد.
 
آقابزرگی به مقاومت بازار بر محدوده یک میلیون واحد اشاره کرد و گفت: در روز‌های منفی نکته‌ای، چون افزایش بیش از حد برخی قیمت‌ها به چشم می‌خورد که در حال حاضر در تعدادی از سهامی که هنوز اصلاح قیمت نداشته‌اند و شاهد صف‌های فروش و قیمت‌های منفی هستیم. 

مدیرعامل کارگزاری بانک دی خاطرنشان کرد: در فضای فعلی با توجه به مقایسه وضعیت اقتصادی نمی‌توان گفت «چون نقدینگی راه دیگری به جز بورس ندارد انتظار بازدهی قابل توجه مانند ۳۰روز نخست کاری ۹۹ کسب شود» چرا که این تفکر نامعقول و غیر قابل تحقق است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد تلاطم معقول در بازار سرمایه بوده و نمی‌تواند اتفاق جاری را اصلاح رو به رشد قیمت‌ها با همان رشد شتابان سی روز اول سال ۹۹ عنوان کرد و به نظر می‌رسد که عرضه و تقاضا نظام کنترل را به جا می‌آورد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتظارات تورمی، عاملی برای تبدیل دارایی‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

ورود" نقدینگی"، کماکان نقطه قوت "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتخاب‌های جذاب و کم ریسک "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

عدم تناسب زیرساخت‌ها با میزان ورود نقدینگی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا کیان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
دو سهم تاپیکو و فارس با اصلاح 35% رو نمیتوان با سهمهای خودرویی و یا دیگر سهمها که حتی 10% هم اصلاح نداشته اند مقایسه کرد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
اونقدر ریزش! داشت اون هم تو اوج ورود نقدینگی، که ده روز طول می‌کشه جبران شه