بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتخاب‌های جذاب و کم ریسک "بورس"

عدم دریافت سود به اندازه قیمت و بازده نقدی کم یکی از دلایل اخیر برای بالارفتن قیمت سهم‌ها بوده و به نظر می‌رسد صنایع پتروشیمی، فولادی و صنایعی که قابلیت ایجاد سود دارند جزو انتخاب‌های جذاب و کم ریسک در بلند مدت به حساب می‌آیند.
کد خبر : ۲۲۰۰۴۵
 
انتخاب‌های جذاب و کم ریسک
 
محمدرضا مایلی، مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه آرمان آتی به بورس نیوز گفت:در سال جاری شاخص رشد خوبی را تجربه کرد و وجود نوسان نیز جزیی از بازار محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: انتظار افت و خیز همواره در بازار وجود داشته و تفاوتی که با سال‌های قبل داشت حضور سرمایه‌داران جدید و افراد با تجربه ناکافی بود. 

این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: با هجوم نقدینگی در روز‌های اولیه، بورس رشد را تجربه کرد، اما تمام فعالان بازار این نگرانی را داشتند که اگر بازار دچار تلاطم شود، نفرات اول صف فروش، تازه واردان هستند.

مایلی به روند شاخص اشاره و اظهار کرد: از چند هفته اخیر شاخص روندی منفی آغاز کرد و باید استراحت شاخص را نیز در نظر گرفت چرا که تازه واردین شروع به فروش کرده و سیل فروش افزایش یافت.

وی ادامه داد: با رسیدن قیمت برخی سهام و جذابیت به نظر می‌رسد که روند نزولی بازار متوقف شده و در بلند مدت شاخص مثبت خواهد بود. 

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: آنچه توجه حرفه ای‌ها و تازه واردان را جلب کرده این است که باید شرکت‌ها و صنایعی را انتخاب کنند که سودآوری و جریان نقد خوبی را عاید سهامدار کند. 

وی عدم دریافت سود به اندازه قیمت و بازده نقدی کم را یکی از دلایل اخیر برای بالارفتن قیمت سهم‌ها دانست و گفت: به نظر می‌رسد صنایع پتروشیمی، فولادی و صنایعی که قابلیت ایجاد سود دارند جزو انتخاب‌های جذاب و کم ریسک در بلند مدت به حساب می‌آیند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

فرمان بورس در دست پالایشی ها و دارویی ها

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

"بورس" در دوره اصلاح قیمت به سر می‌برد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
با سلام به آقای کارشناس مایلی تو خوابی یا خودتو زدی بخواب ومگه نمیبنی بالا وپایین بازار نه تکنیکال سرش میشه نه بنیادی یه سری به نماد کویر بزنه معاملاتش خندت میگیره با چه تحلیلی داره میاید عقب اونم فولاده مگه نیست