بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

سایه نگرانی از سهام عدالت بر معاملات بازار

ترسی از عدم وجود نقدینگی لازم برای خرید سهام عدالت وجود دارد که بر معاملات این روز‌های بازار سایه انداخته است. 
کد خبر : ۲۲۰۱۶۱
 
سایه نگرانی از سهام عدالت بر معاملات بازار
 
احمد اشتیاقی، مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در بررسی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: "بورس" نشان داد که کف سازی‌هایی  شکل گرفته و در حال رسیدن به تعادل است. 

وی ادامه داد: بازار به شکل فقط صف خرید یا فقط صف فروش بودن پیش می‌رفت، اما به نظر می‌رسد طی چند هفته اخیر به معادله در قیمت‌های تعادلی عادت کرده است. 

این کارشناس بازار سرمایه به کف سازی بازار در محدوده کنونی اشاره و اظهار کرد: به لحاظ بنیادی لازم است که بازار در این محدوده خود را نگه داشته و بنا به آنچه از باب دلار نیمایی انتظار می‌رود (که به صورت تدریجی) طی سال ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شود، به نظر می‌رسد که به رشد خود ادامه دهد. 

اشتیاقی ضمن اشاره به هیجانات روز گذشته در صف‌های فروش، خاطر نشان کرد: امروز شاهد این اتفاق نبوده و لازم است سهم‌های خوب و بنیادی در قیمت‌های حاضر مدتی معامله شده تا بنا به گزارش‌های سه ماهه و محاسبه برآورد ۹ ماهه آتی سال در جهت سودآوری شرکت‌ها، روند رو به رشد خود را ادامه دهند. 

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده به نگرانی‌های بازار از سهام عدالت اشاره داشت و گفت: این ترسی از عدم وجود نقدینگی لازم برای خرید سهام عدالت وجود دارد که بر معاملات این روز‌های بازار سرمایه سایه انداخته است. 

اشتیاقی اضافه کرد: به طور کلی معاملات روز جاری در حرکت مناسبی بوده و اینکه بازار بتواند وارد فاز هیجانی خرید و فروش نشده و روند تعادلی معاملات خود را طی کند می‌تواند برای حرکت آتی" بورس " بسیار مناسب باشد.
 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

آغاز پذیره نویسی ETF بعدی از اواخر مرداد 

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

دامنه نوسان ۱۰ درصدی به نفع بازار صف نشین

دبیرکل کانون کارگزاران در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

از گُم شدن داده تا انحصار در کارگزاری‌ها (بخش اول)

پیش‌بینی‌های بورس‌نیوز محقق شد؛

قطار زیان‌سازی پالایشگاه‌ها به راه افتاد

ارسال نظر