بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

ایجاد سود ۸۰ میلیارد تومانی "غزر" 

مجموعه "غگل" و "گلوکزان" قبل از خریداری شاهد سود ۱۵ میلیارد تومانی بودیم که بعد از خرید توسط مجموعه زر و اجرای عملکرد به سودی ۸۰ میلیارد تومانی رسیدیم؛ بنابراین می‌توان گفت "غزر" در حوزه تولید از آگاهی لازم برخوردار بوده و فعالین بازار دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند. 
کد خبر : ۲۲۰۳۲۶
ایجاد سود ۸۰ میلیارد تومانی
 
 
محسن امینی مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد:سرمایه شرکت در سال گذشته از ۱۳۰ میلیارد تومان به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. 

وی درخصوص افزایش سرمایه گفت: همواره این امر مورد سوال فعالین بازار بوده که در دستور کار قرار خواهد گرفت و با تصمیم مجمع سهامداران این اتفاق عملی خواهد شد. 

مدیرعامل غزر در خصوص مهمترین مزیت‌های این شرکت برای جلب اعتماد سهامدار عنوان کرد: شرکت صنعتی زرماکارون مجموعه‌ای دانش محور با ظرفیت تولید بالا و دومین تولید کننده پاستا در دنیا محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: محصولات اولیه مرغوب، گندم و آرد مناسب و تکنولوژی پیشرفته محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار تحویل خواهد داد. 
 
 

امینی ضمن اشاره به دو مجموعه "پالایشگاه غلات زر " و "زرفروکتوز" خاطر نشان کرد:عرضه‌های اولیه این مجموعه‌ها در دستور کار و مجموعه پخش یا تولید آرد نیز در برنامه ورود به بورس قرار گرفته اند. 

مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون به عملکرد غگل اشاره و اظهار کرد: همانطور که در مجموعه "غگل" عملکرد خود را در حوزه تولید نشان دادیم سعی در حفظ رسالت و حرکت با تخصص و توان برای تولید بهترین محصول داریم.

امینی در پایان اضافه کرد: در دو مجموعه "غگل" و "گلوکزان" قبل از خریداری شاهد سود ۱۵ میلیارد تومانی بودیم که بعد از خرید توسط مجموعه زر و اجرای عملکرد به سودی ۸۰ میلیارد تومانی رسیدیم؛ بنابراین می‌توان گفت در حوزه تولید از آگاهی لازم برخوردار بوده و فعالین بازار دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر