بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

"رانفور" در مسیر پرداخت سود

شرکت خدمات انفورماتیک به سهامداران سود پرداخت کرد.
کد خبر : ۲۲۱۳۱۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت خدمات انفورماتیک برنامه زمانبندی پرداخت سود را تعیین کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ لغایت ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بورس نیوز، شرکت خدمات انفورماتیک برنامه زمانبندی پرداخت سود را تعیین کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ لغایت ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بخوانید هسته معاملات، بنویسید کارمزد مفت؛
گلوی فشرده سهامدار خرد زیر پای ناظر 
۵ صنعت مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:
۵ صنعت مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد:
افت شاخص تا کجا ادامه دارد؟
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سلام و خسته نباشید
سود رانفور به چه کسانی تعلق میگیره؟و برای دریافتش چکاری باید انجام داد؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سودی تا این لحظه از طریق سجام برای من پرداخت نشده!!!
این 5 ماه پول دسته کیه؟؟؟