بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
تحلیل هفتگی انس سکه طلا در هفته منتهی به ۳۰ خرداد۹۹؛

سرنخ‌هایی برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی

این هفته سه بازار سهام، سکه، دلار همزمان روند صعود احتمالی را خواهند داشت.
کد خبر : ۲۲۱۳۲۱

سرنخ هایی برای سرمایه گذاران بین المللی

به گزارش بورس نیوز این هفته سه رئیس بانک مرکزی ژاپن، ایالات متحده، انگلستان درباره سیاست‌های پولی نشست خواهند داشت این جلسات سرنخ‌های مهم به سرمایه گذران بین الملل خواهد داد. هفته گذشته در اوج خوش بینی ناگهان رئیس رزو بانک امریکا پیش بینی بدبینانه‌ای از چشم انداز اقتصاد امریکا عنوان کرد و بازار وارد ریسک گریزی شد.

عجیب از بازار داخلی
این هفته سه بازار سهام، سکه، دلار همزمان روند صعود احتمالی را خواهند داشت. در حیطه داخلی احتمال صعود آرام شاخص تا یک میلیون و دویست هزارواحد، نوسان قیمت دلار در محدوده ۱۸ هزار و ۱۵۰ تومان و ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان، سکه امامی در محدوده ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بیشتر مواقع با احتمال صعود وجود دارد از این رو هر گرم سکه را می‌توان بین ۷۲۰ هزار تومان تا ۷۴۱ هزار تومان محتمل دانست.

اونس طلا
بررسی صندوق اسپایدر نشان می‌دهد که در حال افزایش موجودی طلاست، این یعنی قیمت اونس احتمالن افزایش یابد. در نظر سنجی سایت کیتکو سرمایه گذاران خرد و کلان انتظار افزایش قیمت اونس را دارند. از نظر من انس در محدوده ۱۷۶۴ تا ۱۶۹۱ روند رنج Neutral دارد.

دلار آمریکا
روز سه شنبه پاول رئیس فدرال رزو در برابر اعضا کمیته امور بانکی مجلس سناامریکا درباره سیاست‌های پولی، وضعیت اقتصاد امریکا صحبت خواهد کرد و احتمالن پاسخگوی سوالات سناتور‌ها خواهد بود. به نظر می‌رسد فدرال رزو از حجم خرید اوراق خزانه کاسته است و برخلاف سخنان ناامیدانه هفته گذشته آقای رئیس، این تناقض یعنی دلار در حیطه جهانی آماده یک صعود است.

تحلیل فوق برگرفته از بررسی اقتصاد کلان کشور‌هایی با اقتصاد قوی و اثرگذاردر حیطه بین الملل بود این احتمال وجود دارد که هر نوع خبر یا رویداد این تحلیل را رد یا تایید کند مقاله بالا، هیچ گونه آموزش یا سیگنال نیست.
علی حیدری کارشناس بازارهای مالی 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تحلیل هفتگی اونس طلا از ۲ تا ۶ تیرماه ۱۳۹۹؛

احتمال ورود طلا به فاز اصلاحی

تحلیل اونس طلا از ۱۹ تا ۲۳ خرداد ۱۳۹۹؛

نوسان طلای جهانی در سایه ترس سرمایه‌گذاران

نایب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ورود بازار سرمایه به دلالی و بنگاه‌داری، ممنوع!

ارسال نظر