بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
پس از انجام مقدمات لازم و گذراندن و تکمیل کلیه مدارک مورد نیاز، بورس کالا در یکصد و بیست و سومین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ موافقت خود را با پذیرش ریل ملی در بورس کالا اعلام نمود.
کد خبر : ۲۲۱۳۲۹

به گزارش بورس نیوز،بهزاد کرمی معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آینده نزدیک این محصول مهم و استراتژیک در بورس عرضه خواهد شد و خریداران این محصول میتوانند انواع ریل مورد نیاز خود را از طریق بورس تامین نمایند.

ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا پذیرش شد
وی افزود: چهار کلاس ریل مورد نیاز راه آهن، مترو، معدن و ریل مورد نیاز حمل و نقل داخلی کارخانه‌ها در بورس کالا عرضه می‌شود و قیمت‌ها نیز مطابق قوانین و مقررات بورس، رقابتی خواهد بود.
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن، متعهد شدن خریدار و فروشنده در معاملات مربوط به ریل مطابق قوانین بورس کالا را یکی از مزیت‌های عرصه این محصول در بورس کالا دانست و گفت: با این اتفاق مهم، تولید ریل استاندارد در ذوب آهن اصفهان در جامعه نهادینه می‌شود و عملاً هیچ گونه ابهامی در این خصوص باقی نخواهد ماند.

ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا پذیرش شد
شایان ذکر است ذوب آهن اصفهان قادر است به همراه تعداد معدودی از کشور‌های جهان در کارگاه نورد ۶۵۰ خود، ریل خطوط پرسرعت با گرید ۶۰E۱ تولید کند و به لحاظ حجم تولید نیز، به طور کامل پاسخگوی نیاز داخل به این محصول است.
گفتنی است در آذرماه سال گذشته با افتتاح و بهره برداری رسمی از خط آهن میانه- بستان آباد با حضور رئیس جمهور برای اولین بار از ریل ملی ذوب آهن اصفهان در خطوط آهن ایران استفاده شد و هم اکنون نیز در محور زاهدان – چابهار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء، ریل ذوب آهن اصفهان در حال نصب است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد تنها یک درصدی سود ذوب آهن در کنار رشد عجیب ۳۲۰ درصدی قیمت در یک سال اخیر؛

سود غیرعملیاتی مانع افت سودآوری شرکت

ادامه روند افزایشی نرخ فروش محصولات ذوب آهن در بورس کالا؛

نرخ تیرآهن شرکت به بیش از ۷۳ میلیون ریال به ازای هر تن رسید

نرخ تیرآهن شرکت به بیش از ۸۰ میلیون ریال به ازای هر تن رسید؛

ادامه روند افزایشی نرخ فروش "ذوب"

ارسال نظر