"وسدید" تجدیدی شد
گروه صنعتی سدید افزایش سرمایه خواهد داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه صنعتی سدید از افزایش سرمایه خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ بر اساس صورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ مقرر شد افزایش سرمایه از محل تجدیدارزیابی داراییهای شرکت (سرمایه گذاری بلند مدت) در دستور کار شرکت قرار گیرد. با توجه به افشای اطلاعات مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ موضوع مالکیت ۳۳ درصد شرکت فراب، قطعا این تجدید ارزیابی شامل سهام شرکت فراب نیز خواهد بود.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
در راستای کاهش زیان انباشته انجام میشود؛
"وسدید" و نقل انتقال داراییها در راستای کاهش زیان انباشته انجام میشود؛
"وسدید" و نقل انتقال داراییها ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه