بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
گزارش ۸۰ ریال به ازای هر سهم در سال ۹۸ ثبت شد؛

مهر تایید حسابرس بر تحقق سود نه چندان جذاب "غاذر"

افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش پودر کتلت و سبزیجات گرمی به عنوان اصلی‌ترین محصولات شرکت، نقش عمده‌ای در بهبود درآمد‌های این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۷ و سال مالی ۱۳۹۸ داشته است.
کد خبر : ۲۲۲۸۲۲

مهر تایید حسابرس بر تحقق سود نه چندان جذاب


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که سهامداران کشت و صنعت پیاذر این روز‌ها شاهد نوسانات منفی در سهام این شرکت قیمت‌های ۵۵۰۰ تومانی بوده، گزارش حسابرسی شده این شرکت حاکی از گزارش نه چندان جذاب ۸۰۰ ریالی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۳۹۸ است.

اینکه قیمت سهام این شرکت با تحقق تنها ۸۰۰ ریال به ازای هر سهم چگونه قیمت‌های بیش از ۶۵۰۰ تومان را در هفته‌های گذشته تجربه کرده رخدادی بود که این روز‌ها به وفور در بازار سرمایه کشور دیده می‌شود.

مهر تایید حسابرس بر تحقق سود نه چندان جذاب

آنچه بیش از هر چیز در صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت در سال ۱۳۹۸ جلب توجه می‌کند افزایش در حدود ۱۵ درصدی مقادیر فروش و نیز افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش اکثر محصولات این شرکت در این مدت است.

همانگونه که در جدول ذیل نیز مشاهده می‌شود افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش پودر کتلت و سبزیجات گرمی به عنوان اصلی‌ترین محصولات شرکت، نقش عمده‌ای در بهبود درآمد‌های این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۷ و سال مالی ۱۳۹۸ داشته است.

مهر تایید حسابرس بر تحقق سود نه چندان جذاب

در مجموع فروش در حدود ۹.۳۲۱ هزار عددی انواع محصولات تولیدی شرکت منجر به تحقق درآمد بیش از ۳۰۸ میلیارد ریالی این شرکت و تحقق سود خالصی ۶۰ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۸ شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید شد:

تمرکز "غاذر" بر توسعه

سرمایه شرکت به ۲۲۵میلیارد ریال می‌رسد؛

"غاذر" به سمت تامین الزامات بورس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Germany
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
حالا با این متن ات خواستی سهم و خراب کنی خوب می گفتی شرکت برنامه توسعه داره و افزایش سرمایه سود انباشته. چرا میخوای با متن بد روند سهم رو خراب کنی اینم می گفتی که بازار ۲۰۰ درصد رشد کرده ولی غاذر ۲۰ درصد و جامانده ترین سهم بازار