بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
گزارش مجمع شرکت ذوب آهن اصفهان؛

«ذوب» سودی تقسیم نکرد

کد خبر : ۲۲۳۱۶۱
در مجمع عمومی عادی سالیانه ذوب آهن اصفهان اعلام شد:

شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها ندارد، افزایش سرمایه از محل آورده نقدی در اولویت شرکت است. شرکت برنامه افزایش سرمایه ۲،۲۰۰میلیاردی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران را دارد.

شرکت قصد دارد زیرمجموعه‌های خود را پس از اصلاح وضعیت مالی وارد بازار بورس کند.

شرکت قصد دارد دارایی‌های مازاد خود را به فروش برساند.

کوره بلند یک در حال راه‌اندازی است.

پروژه CPI شرکت توسط کارشناسان ذوب راه‌اندازی شد در حالی که طرف چینی به وعده‌های خود عمل نکرد.

شرکت برنامه صفر کردن زیان انباشته در سال۹۹ را دنبال می‌کند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد:
جهش تولید "ذوب" با تامین مواد اولیه
نرخ تیرآهن شرکت به بیش از ۱۰۶ میلیون ریال به ازای هر تن رسید
ادامه روند افزایشی نرخ فروش محصولات ذوب آهن در بورس کالا؛
نرخ تیرآهن شرکت به بیش از ۱۰۶ میلیون ریال به ازای هر تن رسید
گزارش جالب و تابستانی
رشد ۲رقمی نرخ فروش محصولات این فولادساز اصفهانی؛
گزارش جالب و تابستانی "ذوب" کوره‌ها را داغ کرد
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
ذوب فقط داره سهامداراشو ذوب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ذوب همه رو خسته کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
آقای وزیر این شرکت جز دست جین شده شما بدون اجازه سهامدار پول سهامدار را بذل بخشش میکند ولی به سهامدار سود بالای صفر را پرداخت میکند واقعا خجالت هم خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
جهت رویت آقای وزیر با شرکتهای دست جین شده ایشان متاسفانه چون ایشان مردم را ...........فرض نمود باید بایشان عرض کنم نتوانسته‌است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
آقایون جیب آقازادهاشون ته کشیده وبه بابای دستورساپورت مجدددادن...... کجابهترازبورس وجیب پرریسک ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
این ذوب الان ۷ ماهه سهامدارشم هیچ سودی که نداشت برا سهامدار وهیچ رشد هم نکرد الان هم تو ۴۵ درصد تو ضررم لعنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
دیدی نمونده که با آن دیدگاهی بیان نماییم خداوند کن آن مسعلی که گفت پولتون بیاریددربورس آبان‌ماه که ذوب داره مارا آتیش میزنه درصد سوختگی‌های ماها بالایی ۷۰درصدرسیده آقایان روحانی ریسی قالیباف شما رابه امام حسین قسم میدهیم پولهامونه بهمون بدید بورس نیوز مردانه عاجزانه این پیغام را بدهید به مسعولش تا در۰قیامت روسفید شوی کی پولمارا گفت ببرید پالایش تا۳۰درصدسود بدهیم الان ۴۰درصد تو ضرریم تورا به آنکسی که دوست داری بورسنیوز این متن رابه کسیکه کاری ازش ساخته میشود برسان جان بچه ات جان مادرت پدرت اینو برسون