بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
مدیر عامل پگاه فارس اقدامات اخیر را توضیح داد:

۳۰۰ درصد رشد صادرات پگاه فارس نسبت به ابتدای ۹۹

مدیر عامل پگاه فارس گفت: صادرات این شرکت نسبت به ابتدای سال رشد ۳۰۰ درصدی از لحاظ وزنی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۲۳۴۷۷

۳۰۰ درصد رشد صادرات پگاه فارس نسبت به ابتدای ۹۹

به گزارش بورس نیوز، محمد بزم آراء مدیر عامل پگاه فارس از افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی صادرات این شرکت نسبت به ابتدای سال خبر داد.

محمد بزم آراء مدیر عامل پگاه فارس با تشریح عملکرد سه ماهه اول سال ۹۹ گفت: هدف پگاه فارس در سال جهش تولید تبدیل شدن به قطب صادرات صنایع شیر ایران است.

وی با اشاره به روند رو به رشد و سیر صعودی صادرات این شرکت در سه ماهه اول سال ۹۹ تصریح کرد: صادرات این شرکت نسبت به ابتدای سال رشد ۳۰۰ درصدی از لحاظ وزنی را تجربه کرده است.

بزم آراء تولید محصول پنیر الماسی و میلک شیک را در راستای تحقیقات صورت گرفته از بازار‌های هدف صادرات پگاه فارس عنوان کرد و ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این دو محصول در بازار‌های صادراتی صورت گرفته است.

بزم آراء از خرید دستگاه استفان به منظور افزایش تولید محصول صادراتی پنیر الماسی پروسس خبر داد و افزود: محصولات استراتژیک تولیدی این شرکت هم، چون خامه فروزن و شیر خشک نیز در کشور‌های اوراسیا با افزایش تقاضا مواجه شده است.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده تجهیزات مورد نیاز برای تولید شیر کندانس فراهم شده و با توجه به نیاز بازار‌های صادراتی در آینده نزدیک نسبت به تولید این محصول اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل پگاه فارس با تاکید بر اینکه توسعه و نفوذ بیشتر دربازار‌های صادراتی عمده هدف این مجموعه در سال جهش تولید بوده، افزود: در همین راستا تمرکز تمام عوامل بر توسعه خطوط و تنوع محصولات صادراتی با توجه به ذائقه کشور‌های هدف است.

ثابت کردیم با اراده و برنامه ریزی می‌توان از تحریم‌ها عبورکرد

محمد بزم آراء در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به راه اندازی موفقیت آمیز خط بسته بندی استریل، از افزایش تولید روزانه ۲۰ تنی محصولات استریل (فرادما) در این شرکت خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی و اتکا به دانش فنی متخصصان داخلی می‌توان از سد تحریم عبور کرد، افزود: خط استریل با استفاده از توان داخلی بومی سازی شده است.

مدیرعامل پگاه فارس کاهش ریسک تولید به لحاظ کیفی، افزایش ظرفیت و تنوع تولید، نفوذ در بازار محصولات تک نفره استریل، کاهش هزینه‌های برون سپاری و قیمت تمام شده محصول را از نتایج بومی سازی خط استریل عنوان و تاکید کرد: با بهره برداری از این خط شاهد تحقق اهداف شرکت در راستای افزایش تولید و صادرات خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
"غفارس" در آبان ماه ۵۵۹.۰۶۸ میلون ریال درآمد داشته است؛

«شیر» پر فروش ترین محصول "غفارس"

بازار صادرات پگاه رونق گرفت؛

رشد ۴ برابری صادرات «غفارس»

در شرکت صنایع شیر ایران رخ داد؛

افتتاح خط استریل تتراپک A3

در شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری رخ داد:

عبور از تحریم‌ها در شرکت صنایع شیر ایران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
م.پ
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
سلام
تبریک میگم
مبارک سهامدارای شرکتتون باشد