بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
در شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری رخ داد:

عبور از تحریم‌ها در شرکت صنایع شیر ایران

 پروژه خرید و نصب خط بسته‌بندی استریل جدید پگاه فارس با عبور از شرایط تحریمی افتتاح و گام بلندی در مسیر خودکفایی صنعتی در شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برداشته شد.
کد خبر : ۲۲۱۷۱۷

عبور از تحریم‌ها در شرکت صنایع شیر ایران

به گزارش بورس نیوز، این خط تولید جدید با حضور مدیرعامل شرکت صنایع ایران (پگاه) افتتاح و به جریان تولید رسید تا ظرفیت تولید در پگاه فارس روزانه ۲۰ تن افزایش یابد و از ۵۰ تن به ۷۰ تن در روز ارتقا یابد.

عبدلله قدوسی در مراسم افتتاح این خط تولید با اشاره به کاهش ریسک کیفی تولید محصول گفت: انجام تولید انبوه و با کیفیت یکی از دستاورد‌های این بهره‌برداری است که با استفاده از رول‌های بسته‌بندی داخلی مشابه خارجی با قیمت و کیفیت مناسب بومی سازی شد.

وی تاکید کرد:کاهش وابستگی به پاکت‌های کامبی بلاک دستاورد مهمی است که با توجه به اشکال در تامین این پاکت‌ها در شرایط تحریم‌ها می‌تواند به جهش تولید و خودکفایی در این حوزه و کاهش قیمت تمام شده منجر شود.

بر اساس این گزارش، افزایش ظرفیت و تنوع تولیدو نفوذ در بازار محصولات تک نفره استریل و کاهش هزینه‌های برون سپاری و قیمت تمام شده محصول از دستاورد‌های این اتفاق است.

گفتنی است با تلاش متخصصان داخلی، قطعات دستگاه یاد شده در داخل کشور ساخته شده و خدمات پس از فروش این دستگاه نیز با مهندسان فنی شرکت صنایع شیر ایران انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به بورس‌نیوز خبرداد:

CIS هموار برای ورود و فروش/ ارزش افزوده پگاه در جیب سهامداران

مدیر عامل پگاه فارس اقدامات اخیر را توضیح داد:

۳۰۰ درصد رشد صادرات پگاه فارس نسبت به ابتدای ۹۹

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

چربش دیگر فاکتورهای بورسی بر "تحریم"

ارسال نظر