بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
رخدادی کم‌نظیر روی نسخه‌های این شرکت؛

عملکرد نه چندان مطلوب "دسانکو" با سود ۵۸میلیارد ریالی

شرکت سبحان آنکولوژی در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۵۸ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۲۳۷۵۸

عملکرد نه چندان مطلوب

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام سود ۱۷۵ ریالی به ازای هر سهم در پایان سال مالی ۱۳۹۸ و البته ثبت قیمت‌های بیش از ۳۰.۰۰۰ ریالی در روز معاملاتی گذشته، اکنون صورت‌های مالی حسابرسی نشده سه ماهه این شرکت حاکی از تحقق تنها ۶۷ ریال سود خالص به ازای هر سهم است.

عملکرد نه چندان مطلوب

اینکه چگونه سهمی با تحقق تنها ۵۸ میلیارد ریال سود خالص در عملکرد سه ماهه، ارزشی بیش از ۲۹.۰۰۰ میلیارد ریالی را تجربه می‌کند، رخدادی است که این روز‌ها نمونه‌های فراوانی از آن دیده می‌شود.

شرکت سبحان آنکولوژی در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۵۸ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با سود خالص ۱۳۲ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ پوششی مناسب تلقی می‌شود.

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت بخش عمده افزایش در حدود ۱۰۳ میلیارد ریالی درآمد‌های این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ به دلیل افزایش مقادیر فروش کپسول و ویال‌های داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته است.

عملکرد نه چندان مطلوب

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود محصول اصلی شرکت ویال بوده و فروش این محصول بخش عمده‌ای از درآمد‌های شرکت را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر