بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
رشد بازار بورس در ماه‌های اخیر باعث شده این بازار بسیار بیشتر از گذشته در میان مردم رواج پیدا کند و این روز‌ها اکثر مردم یا به دنبال راه‌های دریافت کد بورسی هستند و یا کد بورسی خود را گرفته‌اند و دنبال بهترین سهم برای سرمایه‌گذاری می‌گردند. د
کد خبر : ۲۲۳۷۵۹

به گزارش بورس‌نیوز، بورس، بازاری بسیار تخصصی بوده و کسب سود پایدار در این بازار، نیازمند دانش و تجربه‌ی بالایی است که این صندوق‌ها این مشکل را برای سرمایه‌گذاران برطرف کرده و امکان سرمایه‌گذاری به صورت حرفه‌ای را با سطح ریسک به مراتب پایین‌تر نسبت به خرید شخصی سهام، برای عامه مردم فراهم می‌کنند. صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی توسط تیمی از تحلیلگران مجرب و حرفه‌ای مدیریت می‌شوند. این صندوق‌ها حداقل ۷۰ درصد از دارایی تحت مدیریت خود را (سرمایه‌های تجمیع شده مردم) در سهام بورس و فرابورس و مابقی را در اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌کنند. در محبوبیت این روش سرمایه‌گذاری در جهان کافی است به این نکته اشاره کنیم که در کشور آمریکا ۴۶ درصد خانوار‌ها در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

اما نکته حائز اهمیت، انتخاب مناسب‌ترین صندوق سرمایه گذاری از بین صندوق‌های متعددی است که در این حوزه فعال هستند.

یکی از موفق‌ترین صندوق‌های سهامی چند سال گذشته، صندوق ثروت آفرین تمدن بوده و گواه این ادعا ۲۰ هزار نفری هستند که صندوق "ثروت آفرین تمدن" را به پر مشتری‌ترین صندوق سرمایه گذاری سهامی کشور تبدیل کرده اند.

بازده صندوق ثروت آفرین تمدن در یک سال گذشته، در حدود ۵۴۰ درصد بوده است. یعنی اگر شخصی یک سال پیش ۱۰۰ میلیون تومان در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده بود، هم اکنون ارزش دارایی وی ۶۴۰ میلیون تومان بود و می‌توانست اثرات تورم بر پول خود را کاملا خنثی کند. مزیت دیگر سرمایه گذاری در صندوق ثروت آفرین تمدن این است که علاقمندان به سرمایه در آن، نیاز به اخذ کد بورسی ندارند و مردم به راحتی بدون آنکه دغدغه دریافت کد بورسی و بررسی سهم‌ها و انتخاب سهم مناسب و... را داشته باشند، امکان سرمایه گذاری در بازار سرمایه کشور و کسب بازدهی مطلوب با تکیه بر دانش و تجربه تیم حرفه‌ای این صندوق را دارند.

صندوق ثروت آفرین تمدن از مهرماه سال ۱۳۹۱ با مدیریت شرکت تامین سرمایه‌ی تمدن آغاز به کار کرده و این شرکت ضمانت نقدشوندگی واحد‌های صندوق را نیز بر عهده گرفته است، در نتیجه سرمایه‌گذاران در هرزمان از نقدشدن دارایی خود در صندوق اطمینان خواهند داشت.

صندوق ثروت آفرین تمدن در حال حاضر با بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت، جزو سه صندوق بزرگ سهامی کشور بوده و توانسته است با جلب اعتماد بیش از ۲۰۰۰۰ نفر مشتری، بیشترین سرمایه‌گذار حقیقی را در بین صندوق‌های سهامی جذب کند.

اگر شما هم تمایل دارید تا سرمایه‌گذاری در بورس را از طریق این صندوق تجربه کنید، می‌توانید در سایت آی بی شاپ ثبت نام کرده و سرمایه‌گذاری خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به کدبورسی با خرید واحد‌های این صندوق انجام دهید.
www.iBshop.ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

"سازمان بورس"، شانس "آی بی شاپ" برای برنده شدن

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام؛

جذب ۱.۳۴۵میلیارد تومان منابع مالی جدید در صندوق‌ها

گزارش هفتگی گروهی دیگر از صندوق‌ها را بخوانید؛

تزریق ۱۳۴میلیارد تومانی به قلب صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

خروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵هزار میلیاردی شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
صندوق بسیار خوبی هست منفی هاش نسبت ب بعضی صندوقها درصدش کمتره و درصد سوددهیشم بالاتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
صندوق بسیار خوبی هست منفی هاش نسبت ب بعضی صندوقها درصدش کمتره و درصد سوددهیشم بالاتره
سید متین ارشاد مقدم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
اگه من اول تیرماه پارسال فقط ۱۰ میلیون تومن غنوش میخریدم، الان شده بود یک میلیارد و هشتصد میلیون
ناشناس
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
داری اشتباه میکنی 180میلیون
عالمی
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
الان شده بود یک میلیارد و سیصد و پنجاه و پنج میلیون تومان