بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

خروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵هزار میلیاردی شد

بیشترین ارزش صندوق‌های با درآمد ثابت مربوط به صندوق‌های گنجینه زرین شهر و لوتوس پارسیان با ۳۰۳ و ۱۹۱.۴ هزار میلیارد ریال است.
کد خبر : ۲۲۴۰۴۸

خروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵ میلیاردی شد

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت پرداخته شده است. 

میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۳۸.۷ درصد رسیده است.

اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.

ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت به بیش از ۲۲۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان رسیده است که افزایش در حدود ۵۰۰ میلیارد تومانی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

بیشترین بازدهی ماهیانه مربوط به صندوق‌های فیروزه آسیا و الماس بیمه دی به ترتیب با ۲۰.۱ و ۱۲.۵ درصد است.

با این حال و با لحاظ نمودن بازدهی کسب شده طی یک هفته اخیر شاهد خروج منابع مالی به ارزش ۱.۱۳۵ میلیارد تومان از صندوق‌های بادرآمد ثابت هستیم. 

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

خروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵ میلیاردی شدخروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵ میلیاردی شدخروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵ میلیاردی شدخروج ۱۱هزار میلیارد ریال منابع مالی/ ارزش صندوق‌ها ۲۲۵.۵ میلیاردی شد

• در هفته گذشته شاهد خروج بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال از منابع مالی صندوق‌های با درآمد ثابت هستیم. این میزان خروج نسبت به هفته قبل‌تر شتاب بیشتری به خود گرفته است و تقریبا رشد ۱۰۰ درصدی خروج منابع مالی از این صندوق‌ها را شاهد هستیم. به این ترتیب جمع کل ارزش صندوق‌های با درآمد ثابت به ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

• بیشترین ارزش صندوق‌های با درآمد ثابت مربوط به صندوق‌های گنجینه زرین شهر و لوتوس پارسیان با ۳۰۳ و ۱۹۱.۴ هزار میلیارد ریال است. کمترین ارزش صندوق‌های با درآمد ثابت نیز مربوط به صندوق‌های توسعه سرمایه نیکی و مشترک نوین نگر آسیا با ۲۰۲ و ۲۹۶ میلیارد ریال است.

بیشترین صدور واحد‌های سرمایه گذاری صندوق‌های با درآمد ثابت مربوط به صندوق‌های اندوخته پایدار سپهر و گسترش فردای ایرانیان به ۳.۱۶۶ و ۲.۲۷۹ میلیارد ریال است. بیشترین ارزش ابطال واحد‌های سرمایه گذاری نیز در هفته گذشته مربوط به صندوق‌های ثابت حامی و نگین رفاه به ترتیب با ۴.۲۰۰ و ۲.۶۳۱ میلیارد ریال است.

• میانگین بازدهی ماهیانه صندوق‌های با درآمد ثابت به ۳.۶۵ درصد رسیده است. همچنین میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۳۸.۷ درصد رسیده است.

بیشترین بازدهی ماهیانه مربوط به صندوق‌های فیروزه آسیا و الماس بیمه دی به ترتیب با ۲۰.۱ و ۱۲.۵ درصد است.

کمترین بازدهی منفی نیز مربوط به صندوق‌های گنجینه سرمایه نوآفرین با بازدهی منفی ۰.۵ درصدی و پس از آن مربوط به صندوق با درآمد ثابت کمند با بازدهی کمتر از ۱.۲ درصد است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی ۱۵۰ درصدی صندوق در یک سال گذشته ثبت شد؛

بازدهی منفی ۴.۵ درصدی" آرمان سپهر آشنا"

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت؛

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها...

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام؛

خروج یک هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان منابع مالی

ارسال نظر