بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
سودآوری همچنان قیمت سهم را توجیه نمی‌کند؛

"شدوص" و رشد سودآوری در ۳ماهه نخست

در مجموع شناسایی درآمدی بیش از ۶۱۰ میلیارد ریالی و کاهش ۱۷ درصدی بهای تمام شده این شرکت در سه ماهه نخست منجر به شناسایی و تحقق بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال سود خالص شده است.
کد خبر : ۲۲۳۹۳۱

سودآوری همچنان قیمت سهم را توجیه نمی‌کند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت سهام شرکت دوده صنعتی پارس هستیم، صورت‌های مالی حسابرسی نشده سه ماهه این شرکت علیرغم ثبت رشد سود خالص همچنان قیمت‌های کنونی قیمت سهام این شرکت را توجیه نمی‌کند.

سودآوری همچنان قیمت سهم را توجیه نمی‌کند

از موارد قابل توجه صورت‌های مالی سه ماهه حسابرسی نشده این شرکت در مقایسه با گزارش این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸، می‌توان به کاهش چشمگیر نرخ‌های مواد اولیه مصرفی شرکت نظیر اکستراکت، کربنات و ملاس آن هم به دلیل کاهش چشمگیر نرخ‌های جهانی نفت اشاره کرد.

سودآوری همچنان قیمت سهم را توجیه نمی‌کند

رشد در حدود ۲۰۰ تنی مقادیر فروش و البته افت محسوس ۱۰ درصدی نرخ‌های فروش دوده تولیدی این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از دیگر نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت است.

در مجموع شناسایی درآمدی بیش از ۶۱۰ میلیارد ریالی و کاهش ۱۷ درصدی بهای تمام شده این شرکت در سه ماهه نخست منجر به شناسایی و تحقق بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال سود خالص شده که در مقایسه با ارزش بیش از ۱۳.۱۱۷ میلیارد ریالی این شرکت عملکرد مناسبی ارزیابی نمی‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب سود هر سهم ۹۶۷ ریالی در گزارش عملکرد ۹‌ماهه شرکت؛

ادامه روند افزایش سودآوری "شدوص"

آیا کسی افسار تورم را می‌کشد؛

رشد چشمگیر دوده‌های تولیدی "شدوص"

کسب سود ۶۰۴ ریالی به ازای هر سهم بدست آمد؛

افزایش ۹۱ درصدی سود خالص "شدوص"

کاهش ۵درصدی در حساب این شرکت نشست؛

افت نرخ فروش دوده "شدوص"

ارسال نظر