بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز گفت: افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده اند، شرایط بهتری نسبت به سایرین دارند و ارزش حدودی سهام عدالت آن‌ها ۱۸ میلیون تومان است.
کد خبر : ۲۲۳۹۷۳

ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بورس تا آخر شهریور

به گزارش بورس نیوز، اکبر حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز، اظهار کرد: با ورود مجلس شورای اسلامی و ارائه برنامه و لایحه، بستر برای ثبت نام افرادی که سهام عدالت ندارند فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این شرایط ظرف ۳ الی ۴ ماه دیگر فراهم خواهد شد، افزود: طرح در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و چندین جلسه مستمر و فوق العاده در این راستا برگزار شده است.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز ادامه داد: تصمیم گیری در این رابطه وظیفه دولت بود، اما با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع، مجلس در این رابطه پیشقدم شد، بیان کرد: این مهم هر چه سریعتر به نتیجه خواهد رسید.

حیدری خاطرنشان کرد:  افراد جامانده‌ای شرایط ثبت نام در سهام عدالت را خواهند داشت که از لحاظ درآمدی جزو ۶ دهک پایین جامعه باشند. شرایط ثبت نام سهام عدالت تنها برای گروهی که از لحاظ درآمدی جزو ۶دهک پایین جامعه هستند فراهم خواهد شد.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز با اشاره به اینکه اجرای طرح فوق توسط مجلس به صورت شفاف انجام خواهد شد، تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌های حدود ۴ سال زمانبر خواهد بود، اما در این مورد خاص ظرف ۴ ماه آتی به نتیجه خواهیم رسید.

حیدری در رابطه با آزادسازی و فروش سهام عدالت، افزود: افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکرده اند، شرایط بهتری نسبت به سایرین دارند و ارزش حدودی سهام عدالت آن‌ها ۱۸ میلیون تومان است.

وی یادآور شد: همچنین افرادی که آزادسازی سهام عدالت را انجام دادند و قصد واگذاری سهام را دارند تنها به سهام خود را به کارگزاری‌ها واگذار کنند نه بانک ها، چرا که شرایط پیچیده‌ای است و کارگزاری‌ها فعالیت شفاف تری در این زمینه خواهند داشت. افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکردند شرایط بهتری دارند.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت استان البرز با بیان اینکه فروش سهام به معنای ضرر افراد بوده، بیان کرد: افرادی که سهام خود را به بانک‌ها واگذار کردند و در حوزه دریافت سود با مشکل مواجه شدند می‌توانند به کارگذاری بانک مراجعه کرده و شکایت کنند.

حیدری گفت: مقدمات ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بورس تا آخر شهریور ماه انجام می شود و ارزش بیشتر خواهد شد. افرادی که می‌خواهند شماره تماس سهام عدالت خود را تغییر کنند از طریق ۱۵۶۹ اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر