بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

پرداخت سود "فسرب" از پاییز

شرکت ملی سرب و روی ایران به سهامداران سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۲۳۹۹۶
نویسنده :
مینا علیزاده

پرداخت سود

به گزارش بورس نیوز، شرکت ملی سرب و روی ایران زمان پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به میزان دارایی سهام از مهر ماه لغایت اسفندماه سال جاری می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

پرداخت سود

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سودی ۹۰۰ ریالی و قیمتی ۱۹.۲۰۰ تومانی
حباب‌هایی که به ترکیدن نزدیک می‌شوند؛
سودی ۹۰۰ ریالی و قیمتی ۱۹.۲۰۰ تومانی "فسرب"!
۱۸۰۰ کیلوگرم نقره فروش نرفت؛
نرخ "فسرب" در بورس‌کالا پایین‌تر از نرخ LME
موافقت هیات مدیره جلب شد؛
"فسرب" درخواست افزایش سرمایه داد
رشد فروش ۵۷دصدی
فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیش‌بینی شد؛
رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
اخه ادم حسابی نباید بگی کدوم بانک برن سود بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
چگونه سود خود را دریافت کنیم از کدوم بانک
ناشناس
Finland
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
اطلاعیه نوشتن رو نگاه کنید !!!!!