پرداخت سود "فسرب" از پاییز
شرکت ملی سرب و روی ایران به سهامداران سود پرداخت می کند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت ملی سرب و روی ایران زمان پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.
بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به میزان دارایی سهام از مهر ماه لغایت اسفندماه سال جاری میتوانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
حبابهایی که به ترکیدن نزدیک میشوند؛
سودی ۹۰۰ ریالی و قیمتی ۱۹.۲۰۰ تومانی "فسرب"! ۱۸۰۰ کیلوگرم نقره فروش نرفت؛
نرخ "فسرب" در بورسکالا پایینتر از نرخ LME موافقت هیات مدیره جلب شد؛
"فسرب" درخواست افزایش سرمایه داد
فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیشبینی شد؛
رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب"
حبابهایی که به ترکیدن نزدیک میشوند؛
سودی ۹۰۰ ریالی و قیمتی ۱۹.۲۰۰ تومانی "فسرب"! ۱۸۰۰ کیلوگرم نقره فروش نرفت؛
نرخ "فسرب" در بورسکالا پایینتر از نرخ LME موافقت هیات مدیره جلب شد؛
"فسرب" درخواست افزایش سرمایه داد
فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیشبینی شد؛
رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب" ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخه ادم حسابی نباید بگی کدوم بانک برن سود بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
چگونه سود خود را دریافت کنیم از کدوم بانک
پاسخ
اطلاعیه نوشتن رو نگاه کنید !!!!!
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه

