بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
قرارداد یورویی زیرمجموعه "وسدید" و افزایش سودآوری ثبت شد؛

کاهش زیان تلفیقی "وسدید" با انعقاد یک قرارداد

گروه صنعتی سدید از انعقاد قرارداد در شرکت فرعی پتکو خبر داد.
کد خبر : ۲۲۴۰۷۱

کاهش زیان تلفیقی

به گزارش بورس نیوز، گروه صنعتی سدید از انعقاد قرارداد در شرکت فرعی پتکو به ارزش ۳۰۰.۰۰۰ میلیون ریال بعلاوه ۳.۲۹۱.۰۰۰ یورو خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، با عنایت به اینکه شرکت فرعی پتکو براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ دارای سود انباشته به مبلغ ۵۳.۶۵۲ میلیون ریال بوده، اجرای این قرارداد‌ها باعث افزایش سودآوری در شرکت مذکور خواهد شد و در صورت تقسیم سود منجر به شناسایی درآمد در شرکت اصلی و به تبع آن تاثیر مثبتی در کاهش زیان تلفیقی گروه صنعتی سدید خواهد داشت.

کاهش زیان تلفیقی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
موسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
حکایت شرکت فراب و وسدید چیست؟
شرکت فراب یک شرکت غول پیکر نیروگاه ساز هست که چند ده هزار میلیارد تومان ارزش دارد... در سال 1372 طی یک مبایعه نامه شرکت سدید 33 درصد سهام فراب را از مالک آن ، شرکت سرمایه گذاری آب و برق صبا خریداری نموده است و مبلغ را پرداخت نموده است. ولی شرکت صبا به این معامله اعتراض دارد و به دادگاه بدوی شکایت کرده و حکم به نفع سدید صادر شده دادگاه تجدید نظر هم به نفع سدید حکم داده است..اعاده دادرسی هم به نفع سدید رای داده و سه بار اعاده دادرسی شده و هر سه بار به نفع سدید رای داده است..ولیکن برای چهارمین بار شرکت صبا درخواست اعاده دادرسی داده و می گوید این معامله باطل است چونکه در دفتر ثبت سهام شرکت فراب انجام نشده و معامله سهام تا زمانیکه مورد تایید دفتر ثبت سهام آن شرکت واقع نشده است باطل است و به همین دلیل درخواست اعاده دارسی مجدد پذیرفته شده است...حتی اگر دادگاه رای قبلی را باطل کند. شرکت صبا باید مبلغ پرداختی شرکت سدید را با خسارت تاخیر تادیه یا با محاسبه نرخ تورم طی 25 سال گذشته به شرکت سدید برگرداند. که باید تحقیق شود اگر چنین شود چه مبلغی به سدید برمی گردد و آیا در حدود ده هزار میلیارد تومان هست یا نه؟؟