بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
ممکن است در ابتدای ورودتان به بورس همه چیز گل و بلبل بوده باشد و به مرور با افت و خیز‌های این بازار از ماندنتان در این بازار پر تلاطم دچار تردید شده باشید، از یک طرف سود‌هایی که انتظارتان را می‌کشند واز طرف دیگر ضرر‌های هنگفتی که نمی‌دانید در کدام سهم پنهان شده‌اند تا سر بزنگاه غافلگیرتان کند، به قولی نه دل رفتن دارید و نه پای ماندن و شدیدا به فکر چاره‌ای برای رهایی از این نابسمانی هستید.
کد خبر : ۲۲۴۵۷۲

به گزارش بورس نیوز،در مشاوره بورس آرموو اولویت بر سامان بخشیدن به این موضوع قرار داده شده تا دیگر ابهامی در ذهنتان باقی نماند و سنجیده گام بردارید.

مشاوره بورس آرموو چیست و چه کارایی دارد؟
این مشاوره مبتنی بر کسب مشاوره از طریق تلفن است که بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند ارتباط میان شما و مشاوران حاذق بورسی را فراهم آورد، در این سیستم به مدد برگزاری سمینار‌های رایگان و هفتگی آرموو می‌توانید از چند و، چون کار این مشاوران آگاهی یافته و از طریق فالو پیج اینستاگرامی این مجموعه به آدرس @armoo_exchange علاوه بر کسب مشاوره در جریان اخبار روز سهم‌های سودآور نیز قرار گیرید.
دست اندرکاران آرموو با توجه به نیاز جامعه سرمایه گذار به ثبت آنی سهام در زمان خرید، بسته‌ای هم تحت عنوان بسته ویژه بورس آرموو تعریف کرده اند که در نوع خود جالب و جذاب است.

فاکتور‌های مهم در اشتراک بورس VIP آرموو چیست؟
این بسته با ۵ خدمت شامل ارائه مشاوره بورسی به صورت تمام وقت، کسب مشاوره به موقع به انضمام معرفی سهم‌های برتر به شما، ضمانت بازگشت وجه و ۳ ساعت آموزش تحلیل بورس با سیستم سر خط زنی آرموو تعریف گردیده است.
اختلالات و وقفه‌ای که در زمان ثبت سفارش برای بسیاری از متقاضیان سرمایه‌گذاری ایجاد گردیده بود موجبات راه اندازی سیستم سرخط زنی آرموو را فراهم آورده، با کمک این سیستم ثبت سفارش بدون کوچکترین وقفه‌ای در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد، با مراجعه به سایت آرموو می‌توانید بیشتر با چگونگی کارکرد این سیستم آشنایی پیدا کنید.
همانطور که پیشتر گفته شد بسته VIP آرموو شرایط ضمانت عودت وجه برای مشترکین خود بصورت اشتراک یک ماهه تعریف کرده و به تبع آن تعهداتی بر عهده دارد که این تعهدات را با هم می‌بینیم:
۱. تعهدات سامانه آرموو
• وجه پرداختی توسط مشترک طی دوره نزد آرموو به امانت نگاه داشته می‌شود و پس از دوره در صورت رعایت تعهدات به مشاور پرداخت می‌گردد.
• آرموو همچنین تضمین می‌نماید بستر ارتباطی مناسبی بین مشاور و مشترک برقرار نماید.
• قرار دادن یک سیستم سر خط زنی در اختیار مشترک از دیگر تعهدات آرموو می‌باشد.

۲. تعهدات مشاور بورس
• سهام‌های مشترکین vip را بصورت کامل تحلیل نماید و وضعیت آن‌ها را از حیث نگهداری یا فروش اعلام کند.
• در طول مدت اشتراک جهت خرید و فروش سهام بصورت تماس عمومی یا خصوصی به مشترک اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهد.
• پاسخگوی تماس مشترکین بسته در ساعات کاری اعلام شده باشد.
• در پیشنهاد سبد سهام، حداقل سود مشخص شده را برای مشترک تضمین نماید.

چطور می‌توانیم از خدمات مشاوره آرموو بهره‌مند شویم؟
۱) مراجعه به سایت آرموو به آدرس www.armoo.co، دانلود اپلیکیشن آرموو یا تماس با شماره تلفن (۰۲۱-۴۵۲۹۸)
۲) انتخاب مشاور مناسب با در نظر گرفتن سوابق و شیفت کاری
۳) واریز وجه به حساب از طریق درگاه تلفن بانک و اینترنت بانک یا افزایش موجودی حساب کاربری خود
۴) کسب مشاوره بورسی از طریق کد مشاوری که انتخاب کرده اید یا اتصال به اپراتور جهت ارتباط با مشاور
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی کارکرد این سیستم یا دانلود اپلیکیشن آرموو می‌توانید در گوگل آرموو را جستجو کنید و به سایت مراجعه نمائید.
مشاورین بورس آرموو هر روز از ۹ صبح تا ۸ شب در کنار شما هستند و در تمام فرآیند‌های بازار از زمان ثبت سفارش تا فروش را می‌توانید به صورت لحظه‌ای با آن‌ها چک نمائید.
شعار آرموو در بخش مشاوره بورس «حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید» است و با ارائه راهکار‌هایی در زمینه چگونگی ساخت یک پرتفوی فوق العاده، جلوگیری از رفتار‌های هیجانی در زمان خرید و فروش سهام و بسیاری از موارد دیگر راه رسیدن به بالاترین سود و رفتار حرفه‌ای را برای سرمایه داران بورسی محقق کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر