بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
میانگین بازدهی صندوق‌های مختلط در هفته گذشته به حدود ۰.۴ درصد رسیده و بیشترین بازدهی هفتگی مربوط به صندوق‌های ارمغان یکم ملل و مشترک گنجینه مهر با ۳.۱ و ۲.۵ درصد بازدهی بوده است.
کد خبر : ۲۲۵۴۲۹

صندوق

به گزارش بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط پرداخته شده است.

اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌شود و از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق‌ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.

بر پایه این گزارش، میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده و میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

صندوق

ارزش کل صندوق‌های مختلط در پایان سه شنبه ۲۱ مرداد ماه سال جاری به ۵۰ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال رسیده است.

در هفته گذشته شاهد جذب منابع ۲.۲۷۸ میلیارد ریالی جدید در این صندوق‌ها بودیم.

بیشترین جذب منابع مالی و صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری در هفته گذشته همانند هفته‌های اخیر مربوط به صندوق تجربه ایرانیان به مبلغ ۲.۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

میانگین بازدهی صندوق‌های مختلط در هفته گذشته به حدود ۰.۴درصد رسیده و بیشترین بازدهی هفتگی مربوط به صندوق‌های ارمغان یکم ملل و مشترک گنجینه مهر با ۳.۱ و ۲.۵درصد بازدهی بوده است.

کمترین و منفی‌ترین بازدهی نیز مربوط به صندوق آرمان سپهر آشنا با ۴درصد بازدهی منفی و پس از آن مربوط به صندوق مشترک آسمان خاورمیانه با ۲ درصد بازدهی منفی است.

همچنین میانگین بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط در هفته منتهی به ۲۱ مرداد ماه سال جاری به ۲۷۷ درصد رسیده است. همچنین میانگین بازدهی ماهیانه این صندوق‌ها به ۷.۵ درصد رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر