بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
وقتی تمامی آمارها علیه این پتروشیمی است؛

کاهش ۳۲درصدی صادرات "شصفها"

میزان صادرات محصولات نفتی نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۲ درصدی همراه بوده است، همچنین مبلغ فروش این شرکت، نسبت به ماه قبل ۱۴درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۲۲۵۷۴۲

سود خالص شصفها 2.7 درصد جهش یافت.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، در گزارش یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۹ شرکت پتروشیمی اصفهان، جمع تولید این شرکت به ۷.۴۰۷ تن رسید که نسبت به ماه گذشته با ۳۲ درصد افت مواجه شده و درآمد حاصل از فروش ۵.۶۶۴ تن محصول تولیدی، معادل ۴۷۸ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال بود.

بر پایه این گزارش، "پتروشیمی اصفهان" از ابتدای سال مالی تا پایان تیر ماه ۹۹، ۲۰۵۸۶ تن از محصولات خود را به مبلغ ۱۲۲۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان به فروش رسانده که نسبت فروش تولیدات شرکت در مدت مشابه سال ۹۸، کاهش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

سود خالص شصفها 2.7 درصد جهش یافت.

در میان محصولات پتروشیمی اصفهان، بنزین، تولوئن، انیدرید فتالیک و پارازایلین از پرفروش‌ترین‌ها در بازار بوده که بیشترین نرخ فروش، در ماه‌های تیر و خرداد برای "انیدرید فتالیک" است.

کاهش صادرات شصفها نسبت به ماه گذشته

میزان صادرات محصول‌های نفتی نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۲ درصدی همراه بوده است، همچنین مبلغ فروش این شرکت، نسبت به ماه قبل ۱۴ درصد کاهش داشته است.

سود خالص شصفها 2.7 درصد جهش یافت.
طبق صورت مالی ارائه شده منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸، زیان انباشته این شرکت پتروشیمی نسبت به سال گذشته ۱.۴ درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین سود خالص شرکت ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

عدم اظهار نظر!

طبق نظر حسابرس، زیان انباشته ناشی از نتیجه عملکرد سال ۹۸، مبلغ ۲۶.۷ میلیارد ریال ارزیابی شده است و بدهی جاری نسبت به دارایی جاری حدود ۲۰ برابر افزایش پیدا کرده است. هم‌چنین مدیریت شرکت، در جهت بهبود اوضاع فعلی و چگونگی تامین منابع برای پوشش زیان انباشته راهکار و برنامه‌ای ارائه نشده است.

 

 

سود خالص شصفها 2.7 درصد جهش یافت.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود خالص سالانه ۱۹۸درصدی
درآمدهای عملیاتی این پتروشیمی ۱۴درصدی افزایش یافت؛

سود خالص سالانه ۱۹۸درصدی "شصفها"

آیا شاهد نزول چند ماهه این سهم خواهیم بود؟

"شصفها" و سوپرایزی بزرگ برای سهامداران

ارسال نظر