بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به فرمان فرار از مصاحبه به برخی اهالی بازار و صحبت های ضد و نقیض در تالار شیشه ای و...
کد خبر : ۲۲۵۷۶۹

فرمان کدخدا به اهالی برای فرار از دوربین

به گزارش بورس نیوز گویا منفی های این چند روز به بعضی ها خیلی فشار آورده و باعث شده کدخدای ده ملاصدرا به اهالی فرمان فرار از رسانه ها را دهد.

 

بساط ضد و نقیض گویی در تالار شیشه ای

امروز هم بساط حرف های ضد و نقیض بر پا بود. عده ای اصرار داشتند فروش این چند روز ناشی از فشار صندوق ها بوده و دیگر این فروش ها به پایان رسیده؛ صندوق ها هم گفتند خیر، ما نفروختیم! که اگر فقط صندوق های درآمد ثابت ۵ درصد سهام شان را بفروشند، بازار فشار فروش به مراتب سنگین تری شاهد خواهد بود و احتمالا شاخص تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی خواهد ریخت.

 

نوشدارو بعد مرگ بازار 

یکی از دوستان هم گفته برای حمایت از بازار سرمایه و حقوق سهامداران، فروش سهام عدالت به صورت بلوکی با نماد ۲ در بورس انجام می‌شود! 

جانم به قربانت، ولی حالا چرا...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
دو ماه گذشته سهم ها هیلی بیشتر از افت شاخص اصلاح داشتند چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد. با سقوط ادامه دار هفته گذشته میزان نزول بین ۴۰ تا ۵۰ درصد شد. آیا میفهمین این سرمایه های مردم است که داره آب میشه؟! به شخصه فقط از هفته گذشته تا حالا ۳۵۰ میلیون ضرر کردم به حرف راحته این پول تمام سرمایه زندگی منه که خواستم به جای دلالی سکه مسکن اونو در جهت تولید به کار بندازم که حماقت کردم
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
خدا مسئولین و مدیران مسبب این همه ضرر به مردمو نابود کنه.آمین.
فروهر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
در این روزها حقوقیها نقش شعبان بی مخ را در بازار سرمایه دارند و بدتر از حقیقی های تازه وارد برای فروش سهامشان علی الخصوص در گروه پالایشی از سر و کول هم بالا میروند در صورتیکه میدانند تا ثیر کاهش نرخ خوراک بر شرکتهای پالایشی از 100 تومان تا 250 تومن خواهد بود..!! اونوقت با چه هدف و انگیزه ایی در صف فروش میروند... خدا داند... جا دارد بورس نیوز عزیز به ریز معاملات امروز شپنا یک نیم نگاهی بیاندازی تا از تعجب چشمهایت گرد شود... دهها اردر 6 تایی و 3 تایی پشت سر هم جهت فروش چه علتی میتواند داشته باشد اونهم فقط از یک کد معاملاتی مربوط به یکی از صندوقها و ...تمدن و رفقایش... ناظری اگر وجود داشت بر این رفتار حقوقیهای بیمار نظارت میکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
قابل توجه مسئولین و مدیران اقتصادی و بورسی.
با سلام .خواهشمندیم چند ماه هیچ تصمیمی هیچ تغییری هیچ مصوبه و قانون جدیدی برای رونق بورس ندید.یکروز به اسم ای تی اف های جابجا شده - یکروز به اسم سهام عدالت یکروز با دامنه نوسان 2% و5% یکروز دیگه با تغییر قیمت ارز روز بعد با دستور به صندوقها برای فروش درصد بیشتر و ... انقدر باعث ریزش و سقوط بازار نشوید درست است که بازار نیاز به اصلاح دارد ولی نزول بیشتر از 50% یا 60% دیگر اصلاح نیست بلکه ریزش و سقوط است.مطمئن باشید اگر یک مدت سکوت کنید نه تنها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بلکه بازار به حرکت طبیعی و متعادل خودش ادامه خواهد داد. سالهای قبل که ضررهای شدید به معامله گران بورس تحمیل شد چون انها اکثریتشان تریدر بورسی بودند و همه مشکلات و ضررها را بجان خریده بودند اگرچه خسارتهای جبران ناشدنی به برخی از انها هم وارد شد ولی امروزه اوضاع بسیار متفاوت است.امروز کارگرو کارمند کاسب و دوره گرد شاگردو دانشجو و معلم و استاد کشاورزو چوپان راننده و مستخدم میلیونها نفر همه و همه بدعوت خود شما اندک پس اندازشان را برای کمک به تولید و اشتغال کشور به بورس آورده اند تا هم کمکی به شماها و اقتصاد کشور باشند و هم سودی در این اوضاع سخت اقتصادی بدست آورند که کمک حال مخارج سنگین زندگیشان باشد.ولی اگر قرار باشد این بندگان خدا نه تنها سودی گیرشان نیاید انچه خود به سختی زیاد و طی سالها پس انداز کرده اند را هم از دست بدهند خداوند متعال را خشمگین خواهد ساخت.اگر سود نمیتوانید به کسی برسانید اشکالی ندارد ولی حداقل داشته خودش را از بین نبرید. اگرچه نیکوترین کارها کمک به همنوع و رساندن نان به دیگران است که پاداش دنیوی و اخروی فراوانی دارد.
با تشکر و احترام
سهامدار خرد بینوا
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تو یکماه گذشته نصف سرمایم نابود شد.خدا نابودتان کند.