بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه بازدید از سایپا:

آمادگی بانک ملت جهت همکاری با سایپا

مدیرعامل بانک ملت گفت: اقدامات مناسبی در حوزه طراحی و توسعه محصول در سایپا انجام شده که باعث ایجاد شرایط بسیار خوبی در این گروه خودروسازی خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۵۸۷۴

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل بانک ملت به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کرد.

در این بازدید محمد بیگدلی گفت: استراتژی قبلی گروه سایپا در حوزه تولید محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بوده، ولی با شرایط موجود و تغییر استراتژی این شرکت، شاهد تولید محصولات متنوعی در رده‌های مختلف خواهیم بود که به زودی وارد بازار خواهد شد و این اقدامات بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل بانک ملت گفت: این چنین اقداماتی در شرایط عادی جزو برنامه‌های معمول شرکت‌های تولیدی است، ولی در شرایطی که کشور تحت تحریم و فشار‌های شدید اقتصادی است و هیچ گونه همکاری‌های بین المللی انجام نمی‌شود انجام برنامه‌های نوآورانه و توسعه‌ای در حوزه تولید نشان از تخصص نیرو‌ها و توان مدیریتی بالا دارد که در سایپا در حال انجام است.

وی افزود: سایپا یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه اشتغال و تولید در کشور است که توانسته با شرایط موجود در این زمینه‌ها رشد کند و شرایطش روز به روز بهتر می‌شود، بر همین اساس به زودی سایپا در داخل کشور از جنبه‌های مختلف به خودروساز اول تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر